آموزش و پرورش بوشهر:دلیل خودکشی دانش آموز دیری، نداشتن تلفن همراه نیست

به گزارش آیان کتاب، روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: اخبار منتشر شده مبنی بر خودکشی دانش آموز 11 ساله اهل شهرستان دیر این استان بدلیل دسترسی نداشتن به تلفن همراه و کلاس های آموزش مجازی صحت ندارد.

آموزش و پرورش بوشهر:دلیل خودکشی دانش آموز دیری، نداشتن تلفن همراه نیست

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در اطلاعیه ای که روز دوشنبه در این ارتباط منتشر کرد، افزوده است: براساس اعلام آموزش و پرورش شهرستان دیر و تحقیق و آنالیز های میدانی و مستندات جمع آورشده، این مرحوم از روز بازگشایی مدرسه ها در 15 شهریور ماه تا روز حادثه بنا به درخواست ولی دانش آموز بدلیل شرایط کرونایی در مدرسه حضور نداشته و آموزش خود را به وسیله شبکه شاد پیگیری می نموده است.

در این اطلاعیه آمده است: این دانش آموز در این مدت با استفاده از تلفن همراهی که مدیر مدرسه با هزینه شخصی در فروردین ماه 99 به وی اهدا نموده بود تا آخرین ساعت روز حادثه در سامانه شاد به صورت فعال و در کلاس های درس مجازی آنلاین شرکت داشته است.

آموزش و پرورش بوشهر در اطلاعیه خود آورده است: همه مستندات اعم از فایل های صوتی، تصویری، تکلیف و تمرین های درسی دانش آموز در گروه درسی موجود است.

روز گذشته خبری مبنی بر خودکشی دانش آموز 11 ساله دیری به دلیل نداشتن تلفن همراه در فضای مجازی استان بوشهر منتشر شد.

در این اطلاعیه آمده است:این دانش آموز جزو خانواده های بی بضاعت و کم برخوردار بوده که در سال های تحصیلی به صورت مکرر مورد حمایت مدرسه و انجمن اولیا و مربیان آکادمی قرار گرفته است و خانواده نامبرده این موضوع را تائید می نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 194

به "آموزش و پرورش بوشهر:دلیل خودکشی دانش آموز دیری، نداشتن تلفن همراه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش و پرورش بوشهر:دلیل خودکشی دانش آموز دیری، نداشتن تلفن همراه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید