ارزیابی منطقه ها در توسعه و پیشرفت متوازن شرکت مخابرات اهمیت دارد
به گزارش آیان کتاب، به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر نبی زاده با تاکید بر مدیریت عملکرد شرکت گفت: هدف از ارزیابی، تمرکز بر اقدامات مهم و کلیدی، ارایه مداوم بازخورد و اطلاعات درست در زمان مناسب است.
وی افزود: استفاده از پایش عملکرد، مسائلی نیز دارد که شامل تمرکز صرف بر روی نتایج و عدم تفسیر صحیح پایش عملکرد است.
معاون راهبرد شرکت مخابرات ایران با تشریح مدل ارزیابی عملکرد منطقه ها گفت: عملکرد از سه جهت سنجیده می شود؛ مقایسه استان با خود استان، مقایسه استان با سایر استان ها و مقایسه استان با میانگین برنامه ها است گفت: توجه به مسائل استان هادر پایش عملکرد، در نظر گرفته و در پایش ارزیابی منطقه ها دیده می شود.
وی افزود: حوزه تجاری، فناوری اطلاعات و شبکه به عنوان پیشران تمام حوزه ها اثرگذار در ارزیابی عملکرد در بیشتر شاخص ها هستند.
دکتر نبی زاده همچنین گفت: اکوسیستمICTبه سرعت در حال پیشرفت است و با بهبود ارزیابی عملکرد استان ها و هماهنگی بیشتر با حوزه ستادی شرکت مخابرات ایران می توان در حوزه داخلی حدبیشتر بازده و بهینه سازی را داشت.
معاون راهبرد شرکت مخابرات ایران افزود: با اشاره به اجرای مدل تازهی از ارزیابی عملکرد در شرکت ، گفت: در این مدل اهمیت بیشتر به اولویت های راهبردی و شاخص های قابل اتکا و مستند داده می شود.
وی گفت: در مدل تازه، تاثیر رضایت مدیریت ارشد سازمان بر ارزیابی تعریف جوایز و اخطار های میان دوره ای ، در نظر گرفتن صحت و دقت صورت های مالی و گزارش های خود اظهاری در مدل تازه انجام می شود.
دکتر نبی زاده با تقدیر از عملکرد بیشتر استان ها در افزایش رتبه عملکرد خود گفت: در نتیجه تمام این عملیات نقاط قابل بهبود شناسایی شده و تمرکز شرکت بر افزایش نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف قرار می گیرد.
منبع: خبرگزاری مهر