اضافه شدن نام مدافع محبوب طرفداران پرسپولیس به لیست فینال آسیا

به گزارش آیان کتاب، محمد انصاری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس این تیم را در سفر به قطر همراهی می نماید.

اضافه شدن نام مدافع محبوب طرفداران پرسپولیس به لیست فینال آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با کوشش های باشگاه پرسپولیس در نهایت محمد انصاری هم که پس از برطرف دوران آسیب دیدگی به تازگی در تمرینات گروهی سرخ پوشان حضور پیدا می نماید، در این سفر همراه کاروان این تیم خواهد بود تا در صورت صلاحدید کادرفنی در این بازی مهم حضور داشته باشد.

ارزانترین بلیط هواپیما از بین 100 ها آژانس مسافرتی

ارزانترین بلیط هواپیما از بین 100 ها آژانس مسافرتی

البته نفراتی مانند مهدی مهدیخانی، محمد شریفی و همچنین بعضی نفراتی که به تازگی از تیم های پایه به تمرینات پرسپولیس اضافه شده اند با وجود اینکه در فهرست آسیایی این تیم نیستند طبق هماهنگی های همراه تیم به دوحه می فرایند.

با توجه به اینکه پرسپولیس بلافاصله پس از برگزاری ملاقات فینال مقابل نماینده شرق آسیا باید دو مسابقه حساس لیگ برتر را با سپاهان و استقلال برگزار کند، یحیی گل محمدی برای حفظ هماهنگی تیمش به باشگاه اعلام نموده این نفرات هم باید همراه تیم در قطر باشند. البته برای این نفرات کارت بازی صادر نخواهد شد و آن ها نمی توانند در مسابقه فینال به زمین بفرایند.

البته در این میان عیسی آل کثیر که نقش ویژه ای در صعود پرسپولیس به ملاقات نهایی لیگ قهرمانان داشت به دلیل محرومیت از کلیه فعالیت های فوتبالی و اینکه حق حضور در تمرینات را هم ندارد، در سفر به قطر غایب خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 305

به "اضافه شدن نام مدافع محبوب طرفداران پرسپولیس به لیست فینال آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اضافه شدن نام مدافع محبوب طرفداران پرسپولیس به لیست فینال آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید