احتمال حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا؛ پرسولیس ، استقلال آسیایی برگزار می گردد؟

به گزارش آیان کتاب، مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برگزار گردید و طی آن، تیم پرسپولیس تنها نماینده ایران در این مرحله، باید 24 مهر به مصاف الهلال برود. اما ساعتی پیش خبری به وسیله خبرنگار مشهور ایتالیایی منتشر شد که طرفداران الهلال را به شوک بزرگی فرو برد.

احتمال حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا؛ پرسولیس ، استقلال آسیایی برگزار می گردد؟

نیکولو شیرا خبرنگار معروف ایتالیایی روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در توییتی مدعی شد که احتمال حذف الهلال از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد. به گفته این خبرنگار، به دلیل تخلفاتی که فهد بن نافل مدیر الهلال در علیه سباستین جووینکو مرتکب شده، ممکن است این تیم با جرایم بزرگی روبرو گردد.

این خبرنگار در توییت خود مدعی شده که فدراسیون جهانی فوتبال فیفا، به این پرونده ورود نموده و در حال اجرا تحقیقات است. شیرا تأکید کرد که مجازات های احتمالی ممکن است به منزله جلوگیری از حضور الهلال از شرکت در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا منجر گردد.

نیکولو شیرا صراحتا به تخلفات باشگاه الهلال و رئیس این باشگاه اشاره ای ننموده است ولی سباستین جووینکو در تابستان سال جاری پس از کش و قوس فراوان و مذاکرات طولانی و طاقت فرسا، پس از توافقی که با مدیران باشگاه داشت، با دریافت 5 میلیون ریال سعودی قراردادش را با الهلال فسخ کرد تا جا برای ثبت نام متئوس پریرا وینگر فصل گذشته وست برومویچ در فهرست بازیکنان الهلال باز گردد.

باید دید واکنش مدیران الهلال به این خبر چه خواهد بود و در صورتی که فیفا اقدام به حذف الهلال از حضور در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کند، تکلیف ملاقات این تیم با پرسپولیس چه خواهد بود. طبق برنامه اعلام شده، دو تیم باید در تاریخ 24 مهر به مصاف هم بروند.

نکته جالب دیگر اینکه، الهلال در دور قبل با نتیجه 2 بر صفر استقلال را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. چنانچه مدیران الهلال در جریان فسخ قرارداد جووینکو و ثبت نام متئوس پریرا در فهرست بازیکنان این تیم مرتکب تخلف شده باشند، آنگاه استقلال هم می تواند با شکایت علیه این تیم عربستانی، نسبت به حضور پریرا معترض گردد. به هر حال تمام این گفته ها حدس و گمان است و باید در انتظار اعلام رسمی فیفا و موضع باشگاه الهلال ماند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 2 مهر 1400 بروزرسانی: 2 مهر 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 743

به "احتمال حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا؛ پرسولیس ، استقلال آسیایی برگزار می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا؛ پرسولیس ، استقلال آسیایی برگزار می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید