افزایش 70 درصدی قیمت کرایه وانت ها و پیک موتوری ها

به گزارش آیان کتاب، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس اتحادیه صنف حمل و نقل درون شهری مشهد گفت: در حال حاضر افزایش کرایه های اعمال شده، غیر قانونی است و ما در کوشش هستیم تا به صورت قانونی قیمت را حدود 30 تا 50 درصد افزایش دهیم، در حالی که اکنون افزایش قیمت کرایه های وانت ها و پیک موتوری ها حدود 70 درصد است.

افزایش 70 درصدی قیمت کرایه وانت ها و پیک موتوری ها

خلیل دانش عدالت در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد افزایش کرایه حمل و نقل درون شهری، اظهار کرد: اوضاع در صنف حمل ونقل درون شهری خوب نیست و تمام هزینه های این صنف اعم از قیمت لوازم یدکی و قطعات، روغن و تعویض روغن و... افزایش یافته است.

وی اضافه نمود: این موضوع باعث شده تا قیمت کرایه ها نیز افزایش یابد و ما از کمیسیون نظارت تقاضا کردیم نرخ مصوب را افزایش دهند تا بتوانیم فعالیت خود را با هزینه معقولی ادامه دهیم.

رئیس اتحادیه صنف حمل و نقل درون شهری مشهد گفت: در حال حاضر افزایش کرایه های اعمال شده، غیر قانونی است و ما در کوشش هستیم تا به صورت قانونی قیمت را حدود 30 تا 50 درصد افزایش دهیم، در حالی که اکنون افزایش قیمت کرایه های وانت ها و پیک موتوری ها حدود 70 درصد است.

دانش عدالت ادامه داد: امیدواریم هرچه سریع تر نرخ نامه جدید معین و ابلاغ و افزایش کرایه به صورت قانونی و منصفانه اجرا گردد.

وی اعلام کرد: از ابتدای سال 99، حدود 40 تا 50 واحد در صنف حمل ونقل درون شهری تقاضای انصراف داده و واحد خود را تعطیل نموده اند. همچنین در این صنف تعداد زیادی ثبت نام برای اخذ بیمه بیکاری اجرا شده ، اما تا به امروز این بیمه به هیچ کس تعلق نگرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 84

به "افزایش 70 درصدی قیمت کرایه وانت ها و پیک موتوری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 70 درصدی قیمت کرایه وانت ها و پیک موتوری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید