امباپه: کسی را با رونالدو و مسی مقایسه نکنید

به گزارش آیان کتاب، کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن معتقد است نباید کسی را با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو مقایسه کرد.

امباپه: کسی را با رونالدو و مسی مقایسه نکنید

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ راوه بلاگ بیشتر بدانید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بسیاری معتقدند کیلیان امباپه و ارلینگ هالند دو ستاره بعدی دنیای فوتبال و جانشین عظیمانی مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در یک دهه آینده خواهند شد. البته کیلیان امباپه، تا اینجا و در سن 22 سالگی قهرمانی دنیا با فرانسه در سال 2018، چهار قهرمانی لیگ یک، سه کوپا فرانسه و دو لیگ کاپ لیگ فرانسه و بعلاوه نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه نموده و عملکرد درخشانی داشته است. اما این ستاره جوان مدعی شد رونالدو و مسی بازیکنانی غیرقابل مقایسه هستند.

کیلیان امباپه گفت: اگر به خود بگویید که بهتر از بازیکنانی چون کریستیانو رونالدو و لیونل مسی عمل می کنی، این دیگر فراتر از اعتماد به نفس و اراده بوده و نوعی عدم آگاهی است. رونالدو و مسی بازیکنان غیرقابل مقایسه هستند و همه قوانین و منطق آمار را زیر پا گذاشته و 10 الی 15 سال فوق العاده داشته اند.

شما همواره خود را با برترین ها در ورزش خود مقایسه می کنید، همانطور که یکنانوا خودش را با برترین نانوایان اطرافش مقایسه می نماید. من بازی های سایر بازیکنان عظیم را دیدن می کنم تا ببینم عملکرد آنها چگونه است. من می دانم این فرایند چگونه پیش می رود، اما آیا دیگر بازیکنان هم می دانند؟ فکر می کنم بازیکنان دیگر هم بازی های من را دیدن می نمایند.

مقایسه شدن با ارلینگ هالند؟ این تازه سال دوم بازی هالند است و ما تازه او را شناخته ایم. این نقطه آغاز برای اوست، اما من برای هالند به خاطر این عملکرد خوشحالم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 654

به "امباپه: کسی را با رونالدو و مسی مقایسه نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امباپه: کسی را با رونالدو و مسی مقایسه نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید