بازگشت به تلویزیون؟ عادل فردوسی پور چه واکنشی نشان داد؟

به گزارش آیان کتاب، یکی از تیم هایی که در آن خبرنگاران و دست اندرکاران برنامه های ورزشی در آن عضویت دارند، رسانه ورزش است؛ تیمی با راهنمایی ادموند بزیک و کاپیتانی عادل فردوسی پور. در حاشیه یک ملاقات محبت آمیز، عادل فردوسی پور در آستانه 3 سالگی تعطیلی برنامه نود، از اقدامات خود دور از قاب تلویزیون سخن گفت.

بازگشت به تلویزیون؟ عادل فردوسی پور چه واکنشی نشان داد؟

فردوسی پور در ابتدا درباره تیم رسانه ورزش گفت: ما تیم مان حدود 14-15 سال است که از فعالیت آن می گذرد، بچه های خبرنگار ورزشی (از جمله تصویربردار، نویسنده، خبرنگار، گزارشگر، مجری و ...) که همگی جزو برترین های کشور هستند، البته جز من (باخنده) دور هم جمع شده ایم و ما مسابقات تدارکاتی و محبت آمیز خیرخواهانه ای را برگزار می کنیم؛ در یکی دو سال گذشته کرونا مانع برگزاری بازی در شهرستان های دیگر شده اما در همین تهران و شهرهای مختلف سعی داریم که بازی های خیرخواهانه برگزار کنیم.

عادل فردوسی پور در واکنش به آمادگی بالای خود در ترکیب رسانه ورزش شرح داد: از من که سن و سالی گذشته و 47 ساله شدم، اما علاقه وجود دارد و بیشتر علاقه است تا خوب بودن؛ با بچه ها کنار هم هستیم و تمرینات خوب و لذت بخشی داریم و مسابقات مان واقعا حساس و مجذوب کننده است و استرس در حد بالا و فوق العاده و از آن لذت می بریم. بالاتر از صددرصدمان را برای موفقیت می گذاریم.

مجری و گزارشگر تلویزیون درباره احتمال بازگشتش به عرصه گزارشگری و قاب تلویزیون، پاسخ مبهمی داد و گفت: ببینیم چه می گردد، بگذارید من سکوتم را ادامه بدهم و ببینیم چه خواهد شد و قسمت چیست.

فردوسی پور با اشاره به مشکلاتی که در 3 سال گذشته تحمل نموده گفت: من در 3 سال گذشته خیلی سختی کشیدم و در این چندساله خیلی اذیت شدم و سختی های زیادی کشیدم، اما به نظرم زندگی قشنگی های خودش را دارد و در همین سختی هاست که آدم درس می گیرد و تجربه می اندوزد و باید به خوبی های زندگی فکر کرد و همواره امیدوار بود.

منبع: فرارو
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 1003

به "بازگشت به تلویزیون؟ عادل فردوسی پور چه واکنشی نشان داد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت به تلویزیون؟ عادل فردوسی پور چه واکنشی نشان داد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید