بازیگری که بعد از بازی در 525 فیلم می خواهد دوباره کارگردانی کند

به گزارش آیان کتاب، آنوپم کهیر بازیگر محبوب هندی که بازیگر فیلم هایی، چون دفترچه امیدبخش دیوید اوراسل و سریال نیوآمستردام بوده، سال 2022 را با فعالیت های متنوعی سپری نموده است و در پرونده های کشمیر 2، کارتیکیا 2 و آنوچای حضور داشته است، اما می گوید آماده است تا پشت دوربین برگردد.

بازیگری که بعد از بازی در 525 فیلم می خواهد دوباره کارگردانی کند

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، وی در حاشیه جشنواره بین المللی فیلم هند گفت: ماجرایی برایم اتفاق افتاده است، خواهرزاده ام اوتیسمی است و من داستانی دارم درباره یک پدربزرگ و نوه اوتیسمی او که با هم زندگی می نمایند. می خواهم فیلمنامه اش را بنویسم و ممکن است تا انتها سال جاری یا سال آینده کارگردانی اش را آغاز کنم.

وی 20 سال پیش با ساخت Om Jai Jagadish برای نخستین بار روی صندلی کارگردانی نشست، اما دیگر این تجربه را تکرار نکرد.

کهیر قرار است سال جاری را با بازی در فیلم ترسناک تامیلی با عنوان ارتباط که در آن در نقش کشیشی که به وسیله زوم جن گیری می نماید را ایفا می نماید، به انتها ببرد.

وی بعلاوه در حال بازی در فیلم کالری ساخته ایشا مارجارا فیلمساز کانادایی است که داستانی بین نسلی درباره 3 زن است. به گفته وی این فیلم در کانادا و هند ساخته می گردد.

به دلایل شخصی وی بازی در فصل تازه سریال پزشکی نیوآمستردام را ادامه نداد، اما بیشتر به پروژه های هندی پرداخت. امضا ساخته گاجندرا آهیر که خود وی تهیه نماینده اش هم هست از سوی او در توییتر به عنوان فیلم 525 وی در عرصه بازیگری معرفی شده است.

کهیر بعلاوه به زودی با IB 71 به کارگردانی سانکالپ ردی، کاگاز 2 ساخته ساتیش کاوشیک، اورژانس از کانگانا رانات و یک سریال اینترنتی به وسیله نیراج پاندی دیده می گردد.

وی که 67 ساله است گفت: به فیلم هایی که نمایش دهنده سینمای هند هستند، افتخار می نماید.

این بازیگر پرکار در جشنواره بین المللی فیلم هند یک مستر کلاس با موضوع نمایش برای نمایش و تئاتر برگزار کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 5 آذر 1401 بروزرسانی: 5 آذر 1401 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 1110

به "بازیگری که بعد از بازی در 525 فیلم می خواهد دوباره کارگردانی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگری که بعد از بازی در 525 فیلم می خواهد دوباره کارگردانی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید