بایدن در فکر مراسم شسته&zwnjرفته تحلیف ریاست&zwnjجمهوری

به گزارش آیان کتاب، خبرگزاری خبرنگاران- جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا در ضمنً رونمایی از اعضای ارشد کمیته سازمان دهنده مراسم تحلیف ریاست جمهوری ریاست جمهوری گفت، این مراسم به دلیل همه گیری کروناویروس به صورت شسته رفته برگزار می شود.

بایدن در فکر مراسم شسته&zwnjرفته تحلیف ریاست&zwnjجمهوری

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از ایندیپندنت، روز دوشنبه تیم انتقال قدرت جو بایدن تونی آلن را که قبلا به عنوان نویسنده سخنرانی برای رئیس جمهور منتخب کار کرده، به عنوان رئیس اجرایی کمیته مراسم تحلیف ریاست جمهوری گفت. این مراسم قرار است در 20 ژانویه برگزار شود.

آلن که رهبری این تیم را با ظرفیت شخصی در ضمنً کار به عنوان رئیس دانشگاه ایالتی دلاور انجام خواهد داد، در بیانیه ای اعلام کرد، مراسم تحلیف ریاست جمهوری در ضمنً همه گیری کروناویروس شسته رفته و بدون اضافات خواهد بود.

آلن گفت: تحلیف سال جاری در ضمنً همه گیری بیماری متفاوت به نظر خواهد رسید اما ما سنتهای آمریکایی مراسم را پاسخ خواهیم داد و با آمریکایی های سراسر کشور در حین حفظ سلامت و امنیت تعامل خواهیم کرد.

تیم انتقال قدرت بایدن همچنین میجو وارگیز، کسی که قبلا به عنوان مدیر ارشد عملیات و مشاور ارشد در کمپین ریاست جمهوری 2020 بایدن کار کرده را به عنوان مدیر اجرایی کمیته گفت.

انتظار می رود مراسم سال جاری خیلی کوچک برگزار شود و در میان همه گیری کروناویروس به کمتر از 1600 نفر اجازه شرکت در آن داده شود.

همچنین طبق گزارش سی.ان.ان، این بحث درخصوص ضرورت منفی بودن تست کووید 19 کسانی که قرار است نزدیک بایدن بایستند قبل از شرکتشان در مراسم مطرح است.

بایدن در زمان کمپین ریاست جمهوری گفت که نمیخواهد برای این مراسم مجبور به زدن ماسک شود اما کمیته کنگره ای مشترک مراسم های افتتاحیه اخیرا تاکید کرد که همه شرکت کننده ها باید به زدن ماسک و رعایت دستور العملهای فاصله گذاری اجتماعی پایبند باشند. هنوز مشخص نشده که آیا دونالد ترامپ در این مراسم در 20 ژانویه شرکت خواهد کرد یا خیر، به رغم آنکه جمهوریخواهان از او خواسته اند برای مراسم تحلیف بایدن حضور داشته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 308

به "بایدن در فکر مراسم شسته&zwnjرفته تحلیف ریاست&zwnjجمهوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن در فکر مراسم شسته&zwnjرفته تحلیف ریاست&zwnjجمهوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید