ترزیچ: تیمی که 4 گل می خورد شانس زیادی برای بردن ندارد

به گزارش آیان کتاب، سرمربی تیم فوتبال دورتموند از اشتباهات فراوان بازیکنانش در شب شکست مقابل مونشن گلادباخ ناراضی است.

ترزیچ: تیمی که 4 گل می خورد شانس زیادی برای بردن ندارد

به گزارش خبرنگاران، یکی از سنگین ترین باخت های این فصل دورتموند در بوندس لیگا، شب گذشته (آدینه) مقابل تیم بوروسیا مونشن گلادباخ رقم خورد زمانی که زردپوشان وستفالن با وجود جبران گل خورده اول و حتی پیش افتادن از حریف در نهایت بازی را با نتیجه 4 بر 2 به میزبان خود واگذار کردند.

با این نتیجه شاگردان اریک ترزیچ برای هفتمین بار در این فصل بوندس لیگا متحمل شکست شدند. این نهمین بازی بدون برد آنها در 18 هفته سپری شده از بوندس لیگا بود که اجازه نداد از رده پنجم بالاتر بروند و حالا احتمال اینکه این صندلی را هم از دست بدهند بسیار زیاد است.

ترزیچ در سرانجام مسابقه اشتباهات فراوان را دلیل باخت شاگردانش دانست و گفت: ضرباهنگ بازی بسیار بالا بود و برای مدتی طولانی دو تیم برابر بودند. با این حال در نهایت، کوششی که ما برای زدن گل های بعدی نشان دادیم در حد کوشش های گلادباخ نبود و آنها بازی را به سود خود به سرانجام رساندند.

سرمربی زردپوشان وستفالن که پس از اخراج لوسین فاوره تا سرانجام فصل راهنمایی این تیم را برعهده خواهد داشت، اضافه نمود: در این بازی ما بیش از اندازه اشتباه کردیم و پسرفت داشتیم. بعد از مقطعی بسیار سخت توانستیم به بازی برگردیم اما از آنجایی که کلی اشتباه داشتیم گل های بعدی را دریافت کردیم و تیمی هم که در یک بازی 4 گل می خورد، شانس زیادی برای کسب پیروزی ندارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 391

به "ترزیچ: تیمی که 4 گل می خورد شانس زیادی برای بردن ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترزیچ: تیمی که 4 گل می خورد شانس زیادی برای بردن ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید