عطایی: در فشار ناشی از سرخوردگی عدم صعود قرار داشتیم، نتیجه راضی کننده ای کسب نکردیم

به گزارش آیان کتاب، سرمربی تیم والیبال جوانان ایران از نتیجه نهایی تیمش در مسابقات قهرمانی دنیا راضی نیست.

عطایی: در فشار ناشی از سرخوردگی عدم صعود قرار داشتیم، نتیجه راضی کننده ای کسب نکردیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم والیبال جوانان ایران با پیروزی مقابل کانادا به ششمین برد متوالی خود در رقابت های دنیای سال 2021 دست یافت و در صندلی نهم مسابقات قهرمانی مردان زیر 21 سال دنیا نهاده شد.

بهروز عطایی سرمربی تیم جوانان ایران در تشریح عملکرد تیمش در این دوره از رقابت ها، گفت: مسابقات جوانان دنیا در سال 2021 به انتها رسید. رقابتی که بالاترین سطح مسابقات این رده سنی است و فکر می کنم سال جاری در بالاترین سطح ممکن برگزار گردید.

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران با ابراز تأسف از شکست ایران در دو بازی اول مرحله گروهی، اضافه نمود: متأسفانه در دو بازی اول نتوانستیم عملکرد واقعی خود را به نمایش بگذاریم و در شرایط سخت و با اختلاف ناچیز نتیجه بازی را واگذار کردیم تا از صعود به مرحله بعد باز بمانیم. با وجود اینکه در فشار ناشی از سرخوردگی عدم صعود قرار داشتیم، اما گروه منسجمی بودیم و اجازه ندادیم هیچ فشاری روی تیم اثر منفی بگذارد. سعی کردیم در بازی های به جامانده با تمام قوا بازی کنیم و توانستیم در شش بازی پیاپی حریفان را با قاطعیت شکست دهیم.

عطایی به نداشتن بازی تدارکاتی به علت شیوع کرونا اشاره نمود و گفت: شاید اگر بازی تدارکاتی مناسبی داشتیم شرایط مان بهتر از این می شد. طبیعتاً نتیجه رقم خورده، نتیجه راضی نماینده ای نیست و تنها از این بابت خوشحالم که تیم توانست در فضای بسیار سخت، روز به روز بهتر گردد. به طوری که رشد بازیکنان به وضوح قابل مشاهده بود. این مهمترین خروجی رده های سنی پایه است.

وی گفت: خدا را شکر بازی ها را با پیروزی به انتها رساندیم، آنهم در مسابقاتی که همه ساله با تغییر و جابجایی اسم ها روبه روست. در این رقابت ها، برزیل تیم سوم دنیا در دوره قبل، هفتم شد. بلژیک تیم سوم اروپا پیروز نشد در جمع چهار تیم برتر مسابقات قرار گیرد، اما تیم لهستان که در اروپا صاحب مقام نشده بود، جای بلژیک را گرفت. کوبا و جمهوری چک هم در این بازی ها شکست خوردند. این خاصیت رده سنی پایه است. بنابراین نه باید از پیروزیت های این رده سنی سرمست شویم و نه از شکست ها سرخورده و ناامید. مهمترین موضوع این است که در این رده سنی پیروز به تربیت نسلی شویم که بتوانند به آینده والیبال ایران یاری نمایند. امیدوارم این اتفاق اتفاق افتاده باشد. از اینکه فرایند رو به رشدی داشتیم راضی هستم و امیدوارم این فرایند در آینده هم ادامه پیدا کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 764

به "عطایی: در فشار ناشی از سرخوردگی عدم صعود قرار داشتیم، نتیجه راضی کننده ای کسب نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: در فشار ناشی از سرخوردگی عدم صعود قرار داشتیم، نتیجه راضی کننده ای کسب نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید