تمسخر لباس خز بهاره رهنما در جشن حافظ

به گزارش آیان کتاب، خبرنگاران : بهاره رهنما بازیگر ایرانی هنگام حضور در مراسم جشن حافظ با تیپی عجیب و غریب حضور یافت.

تمسخر لباس خز بهاره رهنما در جشن حافظ

فخر فروشی بهاره رهنما در میهمانی حال همه را بد کرد! | لباس خز و استایل عجیب بهاره رهنما در جشن حافظ

بهاره رهنما از سلبریتی های جنجالی ایرانی است. بهاره رهنما به مستند سازی هم پرداخته است. بهاره رهنما دو بار ازدواج نموده است. در مراسم جشن حافظ بهاره رهنما نیز حضور یافت. تیپ متفاوت بهاره رهنما را در این مراسم مشاهده کنید.

لباس خز بهاره رهنما باعث توسخر وی به وسیله کاربران شبکه های اجتماعی شد.

بهاره رهنما بازیگر ایرانی است. بهاره رهنما این روزها در فضای مجازی با حواشی بسیاری همراه است. بهاره رهنما از همسر سابق پیمان قاسم خانی بود. بیوگرافی بهاره رهنما را در ادامه می خوانیم.

ملاقات برنامه ریزی شده بهاره رهنما و پرستو صالحی

پرستو صالحی به تازگی به ترکیه مهاجرت نموده است و حالا بهاره رهنما با او در استانبول ملاقات کرد.

چند روزی است بهاره رهنما برای اجرای تئاتر در استانبول به سر می برد. او دیروز 15 آبان 1400 با پستو صالحی بازیگر زن معروف در ترکیه ملاقات کرد و عکس یادگاری گرفت.

رهنما چند روزی است در استانبول به گردش و تبلیغ لباس و اکسسوری می پردازد.

حامد وکیلی بازیگر تلویزیون که اخیراً به تیم خندوانه پیوسته است، در برنامه ای به صحبت هایی که به تازگی بهاره رهنما در صفحه فضای مجازی اش به اشتراک گذاشته، اشاره نمود.

وکیلی گفت: رامبد من 30 سال است که کار می کنم؛ نه قایق تفریحی دارم و نه زن پولدار، نه شرایط و رفاه خوب. من آدم دست پاچلفتی هستم. به هیچ دردی نمی خورم رامبد.

خشم عمومی بزرگ تر از بهاره رهنماست

بهاره رهنما به تازگی در یکی از برنامه های رادیو به عنوان بدترین بازیگر زن کمدی انتخاب شد اما آیا او بدترین بازیگر کمدی است یا عامل دیگری باعث شده تا مخاطبان رادیو چنین عنوانی را شایسته او بدانند یا ادبیاتی که او به کار گرفت و خشم عمومی را در پی داشت، چنین تبعاتی در پی داشته است؟

اگر کسی اعتقاد ندارد جمع کند و از ایران برود. برود آنجایی که آن رفاه و آن مدل زندگی وجود دارد... هرکس نمی تواند در تهران 10 میلیون تومان عایدی داشته باشد یا جنم ندارد، یا پشتکار ندارد یا مهارت ندارد... هر آدمی که بعد از سی سال کار کردن نتواند برای خود و خانواده اش آسایش و رفاه فراهم کند، آدم بی دست و پایی ست. این جملات تحریک نماینده از سوی گروهی از اشخاص مدعی است و از قضا آخرین آنها به بهاره رهنما تعلق دارد.

تک تک این جملات خشم مخاطبان را برانگیخت و خشم عمومی را در پی داشت؛ تا آنجا که اغلب گویندگان این جملات مجبور به عقب نشینی شدند. بهاره رهنما نیز جزو استثانائات بود و پس از بیان این جملات، در ویدیویی مطرح نمود که منظورش عموم مردم نبوده و صرفاً توجیه گر رفاه خودش بوده و از موضعش عقب نشینی کرد. با این حال خشم عمومی به سرعت فروکش نمی کند و او اخیرا در یک نظرسنجی در رادیو به عنوان بدترین بازیگر کمدی زن انتخاب شد. قاعدتاً با نیم نگاهی به فهرست بازیگران زن فیلم های کمدی می توان گزینه های ضعیف تری پیدا کرد اما آنها چنین ادبیاتی را به خدمت نگرفتند.

بهاره رهنما در سال های اخیر شرایطی شبیه یک یا دو دهه پیش را ندارد. دیگر خبری از فیلم های پرتعداد با کارگردان های مطرح نیست و فضای کاری او از آثاری نظیر گاوخونی، دایره زنگی، سن پطرزبورگ و ورود آقایان ممنوع، به فیلم هایی چون ایکس لارج، پاستاریونی و اژدر تغییر نموده است. در سه سال اخیر نیز بیش از آنکه حتی درباره آثاری با همین سطح بشنویم، از حواشی از جنس گفته ها و رفتارهای رهنما می شنویم که خواسته یا ناخواسته فاصله گذاری با فضای حرفه ای سینماست.

ادبیات اخیر رهنما که به زعم فعالان فضای مجازی، به عنوان قضاوت غیرمنصفانه در قبال آنهایی که پس از یک عمر تلاش هیچ ندارند، تعبیر شد، ضربه محکم تری به او زد. واقعیت آن است که خشم عمومی بزرگ تر از بهاره رهنماست و بسیاری از چهره ها که کارنامه پیروز تر هنری و یا علمی داشته اند، در مقابل این خشم عمومی مغلوب شده اند؛ خشمی که لزوماً منصفانه عمل نمی کند و به شرایط کنونی جامعه ایران بازمی گردد.

بی عدالتی در دسترسی به امکانات، توزیع نابرابر ثروت، کاهش شدید قدرت خرید به گونه ای که برخوردار از یک خودرو یا خانه مناسب در شهرهای بزرگ برای بخش وسیعی از مردم بسیار دور از دسترس شده، با خود خشمی را در پی دارد. حال اگر شخصی به نحوی این شرایط را که نتیجه بی تدبیری مداوم کارگزاران برای حفظ ارزش پول ملی بوده، به گردن مردم بیاندازد و نتیجه بی عرضگی آنها بداند، قطعاً سرنوشت خوبی در انتظارش نخواهد بود.

واقعیت آن است که هرچه این فشارها برای اقشار مختلف افزایش یابد، آستانه تحمل عمومی کاهش می یابد و چنین تعابیری واکنش های تندتری را در سطح افکارعمومی در پی خواهد داشت. از این منظر چهره ها باید مراقب باشند در این شرایط ولو با بیان موضوعاتی که از آنها سوء برداشت می گردد، خود را سیبل افکارعمومی ننمایند و تاوان سوءمدیریت دیگران را پرداخت ننمایند؛ چرا دست کم بخشی از افکارعمومی ممکن است از این تعابیر چنین برداشت نمایند آنها توجیه گر وضع موجود هستند.

منبع : خانه فوتبال

منبع: رکنا
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 856

به "تمسخر لباس خز بهاره رهنما در جشن حافظ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمسخر لباس خز بهاره رهنما در جشن حافظ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید