جزئیات اجرای گوست ریکون: برک پوینت روی کنسول های نسل بعد مشخص شد

به گزارش آیان کتاب، همان طور که انتظار می رفت بازی گوست ریکون: بریک پوینت هم روی کنسول های ایکس باکس سری ایکس/ سری اس و پلی استیشن 5 از طریق ویژگی پشتیبانی بازی های نسل قبل قابل اجرا خواهد بود. یوبیسافت هم این خبر را تأیید و جزئیات اجرای بازی روی این کنسول های نسل نهمی را اعلام کرده است.

جزئیات اجرای گوست ریکون: برک پوینت روی کنسول های نسل بعد مشخص شد

یوبیسافت به تازگی از جزئیات بهبودهای بازی Ghost Recon: Breakpoint در کنسول های نسل نهمی سونی و مایکروسافت سخن گفته است. طبق گفته یوبی سافت، بازی گوست ریکون: بریک پوینت در دو کنسول پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/ سری اس در دو حالت مختلف که یکی با موضوع کارایی و نرخ فریم و دیگری با موضوع رزولوشن است، اجرا خواهد شد. در حالت اول، بازی روی هر دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 با رزولوشن 1080p و نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. در حالت رزولوشن، بازی با رزولوشن 4K اجرا خواهد شد اما نرخ فریم آن روی هر دو کنسول 30 فریم بر ثانیه خواهد بود. همچنین نسخه ایکس باکس سری اس هم فقط یک تنظیمات دارد و در این کنسول بازی با رزولوشن 1440 و نرخ 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.

برخلاف دو بازی Assassins Creed Valhalla و Watch Dogs Legion که یوبیسافت نسخه نسل بعدی و کاملاً بهینه شده ای را برای این دو کنسول معرفی و عرضه کرده است، بازی گوست ریکون: بریک پوینت از ویژگی های منحصر به فرد کنسول های نسل بعد بهره نخواهد برد و به صورت ویژه برای آن ها بهینه سازی نشده است. این بازی فقط از ویژگی پشتیبانی بازی های نسل قبل بهره خواهد برد.

همچنین یوبیسافت اعلام کرده که تمامی دارندگان بازی گوست ریکون: بریک پوینت به تمامی محتوای خریداری شده قبلی خود نظیر آیتم های موجود در پروفایل دسترسی خواهند داشت و همه این ها بدون قیمت اضافی به کنسول نسل نهمی دارندگان بازی منتقل خواهد شد. دارندگان پلی استیشن 4 می توانند محتویات خود را در نسخه پلی استیشن 5 و دارندگان ایکس باکس وان هم می توانند این محتوا را در نسخه ایکس باکس سری ایکس/ سری اس تجربه کنند.

بازی گوست ریکون: بریک پوینت شروع بسیار بدی داشت و با واکنش های منفی طرفداران روبرو شد. هرچند پس از عرضه یوبیسافت به درخواست طرفداران بعضی از ویژگی های خواسته شده را به بازی اضافه کرده است. اخیراً هم در تاریخ 19 آبان به روزرسانی 3.03 بازی منتشر شده که تغییرات نسبتا بزرگی را در بازی ایجاد کرده است.

منبع: Gamespot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 273

به "جزئیات اجرای گوست ریکون: برک پوینت روی کنسول های نسل بعد مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات اجرای گوست ریکون: برک پوینت روی کنسول های نسل بعد مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید