رونمایی لنوو از یک تبلت گیمینگ کوچک و مجذوب کننده

به گزارش آیان کتاب، دو عکسی که به تازگی از طریق مدیران لنوو در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته شده است، برخی از نکات مبهم مربوط به تبلت Legion Pad را مشخص کرده است. تصاویر نشان می دهد که Legion Pad یک تبلت بسیار کوچک با تمرکز بر برنامه های بازی خواهد بود. تصاویری که در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته شده، پنل جلو و پشت تبلت که دارای مارک Legion است را نشان می دهد.

رونمایی لنوو از یک تبلت گیمینگ کوچک و مجذوب کننده

به گزارش خبرنگاران، براساس شایعات قبلی اندازه صفحه نمایش تبلت Legion Pad 8 اینچ خواهد بود و به نظر می رسد تصاویر تازه نیز این ادعا را تأیید می کند. برای مقایسه تبلت Legion Pad با گوشی هوشمند Lenovo Legion 2 Pro در نظر داشته باشید که اندازه صفحه نمایش گوشی Lenovo Legion 2 Pro 6.92 اینچ است. عدم وجود کنترل های فیزیکی روی این تبلت تازه باعث فزونی آن نسبت به Lenovo Legion Play شده که از صفحه نمایش 7 اینچی به همراه D-pad، جوی استیک و سایر دکمه های کنترل بازی بهره می برد.

تبلت های مبتنی بر کاربری بازی کمیاب هستند و تبلت Lenovo Legion Pad ممکن است به لطف طراحی جمع و جور خود بتواند سهمی از بازار بازی را به خود اختصاص دهد. این دستگاه به احتمال زیاد از تراشه Qualcomms Snapdragon premium، Snapdragon 8 Gen 1 یا Snapdragon 666 بهره میبرد، اگرچه این مطلب هنوز در حد حدس و گمان است. اطلاعات دیگری در مورد مشخصات، قابلیت ها و همچنین جزئیات در دسترس بودن این تبلت هنوز منتشر نشده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 888

به "رونمایی لنوو از یک تبلت گیمینگ کوچک و مجذوب کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی لنوو از یک تبلت گیمینگ کوچک و مجذوب کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید