سری A، اینتر به سامپدریا باخت، لاتزیو و رم پیروز شدند

به گزارش آیان کتاب، دیدارهای هفته شانزدهم سری A ایتالیا با شکست خارج از خانه تیم فوتبال اینتر و پیروزی تیم های پایتخت ادامه پیدا کرد.

سری A، اینتر به سامپدریا باخت، لاتزیو و رم پیروز شدند

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای هفته شانزدهم سری A ایتالیا، امروز (چهارشنبه) 7 دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال اینتر در خانه سامپدوریا با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد.

در این بازی آنتونیو کاندروا 23 (پنالتی) و کیتا بالده در دقیقه 38 برای سامپدرویا گلزنی کردند و استفان دی فری در دقیقه 65 تنها گل اینتر را به ثمر رساند.

این دومین شکست اینتر در این فصل بود که مانع صعودش به صدر جدول شد. سامپدوریا هم با کسب ششمین پیروزی اش 20 امتیازی شد و به رده یازدهم صعود کرد.

در دیگر بازی های مهم لاتزیو با نتیجه 2 بر یک از سد میهمانش فیورنتینا گذشت. کایسدو در دقیقه 5 و ایموبیله در دقیقه 75 برای لاتزیو و ولاهوویچ در دقیقه 88 (پنالتی) برای فیورنتینا گلزنی کردند.

تیم فوتبال رم نیز در خانه کروتونه با نتیجه 3 بر یک پیروز شد. بورخا مایورال در دقایق 8 و 29 و هنریک مخیتاریان در دقیقه 35 (پنالتی) گل های رم را زدند و گولمیچ در دقیقه 71 تنها گل تیم میزبان را زد.

نتایج سایر بازی ها به شرح زیر است:

بولونیا 2- اودینزه 2

آتالانتا 3 - پارما صفر

تورینو یک - هلاس ورونا یک

ساسولو 2 - جنوا یک

امشب دو بازی دیگر در هفته شانزدهم سری A برگزار می شود که در بازی نخست از ساعت 20:30 ناپولی میزبان اسپتزیا خواهد بود و در بازی دوم که حساس ترین بازی هفته نیز هست، از ساعت 23:15 میلان صدرنشین در ورزشگاه سن سیرو میزبان یوونتوس خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 371

به "سری A، اینتر به سامپدریا باخت، لاتزیو و رم پیروز شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری A، اینتر به سامپدریا باخت، لاتزیو و رم پیروز شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید