طراحی داخلی با استفاده از هنر و صنایع دستی در دکوراسیون [13 مدل دیدنی]

به گزارش آیان کتاب، طراحی داخلی با استفاده از هنر و صنایع دستی در دکوراسیون:

طراحی داخلی با استفاده از هنر و صنایع دستی در دکوراسیون [13 مدل دیدنی]

ارائه سبک های هنری و استفاده از صنایع دستی در دکوراسیون در اواخر قرن بیستم کم کم مورد استفاده طراحان نهاده شد.

بیشتر طراحان برجسته سعی کردند که با استفاده از هنر و صنایع دستی در دکوراسیون باعث به وجود آمدن طراحی های نو در دکوراسیون شوند.

بعلاوه اینکه صنایع دستی در دکوراسیون میتواند باعث گرم تر نشان دادن محیط و بعلاوه صمیمی تر نشان دادن آن گردد.

بعضی از افراد تصور می نمایند که استفاده از صنایع دستی در دکوراسیون ممکن است باعث به وجود آمدن یک دکوراسیون سنتی و قدیمی می گردد.

طراحی داخلی با استفاده از هنر و صنایع دستی در دکوراسیون

گفتنی است که شما اگر از صنایع دستی در دکوراسیون بهره ببرید تنها دکوراسیون شما سنتی به نظر نمی رسد بلکه بسیار مدرن تر به نظر می رسد.

صنایع دستی در دکوراسیون تنها محدود به اشیایی زینتی و تزیین نمی گردد بلکه شما می توانید از بسیاری از مواد طبیعی که ساخته دست هستند به اسم صنایع دستی در دکوراسیون بهره ببرید.

به اسم مثال: حتی چند شاخه گل ساده که شما با سلیقه خود آن را تزیین نموده اید و به یک گونه خاص آن ها را در کنار یکدیگر چیده اید و از آن ها در گوشی از منزل خود به اسم یک وسیله تزیینی استفاده می کنید می توان آن را صنایع دستی نامید.

حال در زیر قصد داریم کمی دقیق تر به آنالیز هنر و استفاده از صنایع دستی در دکوراسیون بپردازیم، با ما همراه باشید.

صنایع دستی در دکوراسیون

زمانی که شما از صنایع دستی در دکوراسیون استفاده میکنید، دکوراسیون شما به اسم یک فضای ساده و آرامش بخش به نظر می رسد علاوه بر این نباید این نکته را فراموش کنید که استفاده از صنایع دستی در دکوراسیون مستلزم رعایت اصول می باشد که ما قصد داریم به بعضی از آنها اشاره کنیم.

هنگامی که شما از چوب به اسم یک وسیله ارگانیک و طبیعی استفاده میکنید جذابیت فضای دکوراسیون داخلی منزل شما را چندین برابر میکند.

اگر می خواهید از چوب به اسم یک صنایع دستی در دکوراسیون بهره ببرید محبوب ترین چوب بین متخصصان چوب بلوط می باشد اما اگر از گونه های بومی افرا و کاج هم بهره ببرید زیبایی خاصی به فضای داخلی خواهند داد.

استفاده از رنگ بر روی صنایع دستی:

تصور کنید که فضای داخلی شما یک پنجره رو بیرون دارد و شما می توانید به فضای بیرون کاملاً دسترسی داشته باشید، شما می توانید از رنگ هایی که در فضای بیرون قابل مشاهده است در طراحی داخلی منزل خود بهره ببرید و به گونه ای با استفاده از این رنگ ها طبیعت را به فضای داخلی منزل خود بیاورید و باعث گرم تر شدن محیط شوید.

استفاده از رنگ در صنایع دستی در دکوراسیون

لازم نیست که حتما از افراد متخصص برای این کار بهره ببرید شما خود می توانید به راحتی این کار را انجام دهید و باعث خلق یک صنایع دستی در دکوراسیون شوید.

مواد طبیعی به اسم صنایع دستی در دکوراسیون:

اگر شما در طراحی دکوراسیون از مواد طبیعی بهره ببرید قطعاً همه چی زیبا تر به نظر می رسد امروزه بیشتر طراحان سعی می نمایند از صنایع دستی در طراحی دکوراسیون استفاده نمایند، زیرا: صنایع دستی در دکوراسیون می تواند یک طراحی داخلی مدرن را به وجود آورد و بعلاوه باعث چند برابر شدن زیبایی محیط گردد.

به اسم مثال: به جای اینکه شما از گل ها و بوته های مصنوعی بهره ببرید می توانید از گل ها و شاخه های درخت طبیعی بهره ببرید بعلاوه می توانید برای کفپوش خانه از چوب طبیعی به جای سرامیک، شیشه و یا حتی سنگ بهره ببرید.

استفاده از کفپوش طبیعی به اسم صنایع دستی در دکوراسیون:

اگر شما از کفپوش های طبیعی در طراحی دکوراسیون منزل خود بهره ببرید قطعاً می تواند یک ظاهر بسیار مدرن و شیک و بعلاوه باعث به وجود آمدن یک آرامش خاص گردد، بنابراین بهتر است برای کفپوش منزل خود از ترکیب چوب طبیعی و بعلاوه کاشی و یا سنگ در رنگ های متنوع بهره ببرید.

استفاده از مبلمان به اسم صنایع دستی در دکوراسیون:

بعضی از افراد دوست دارند که از مبل های تزیین شده و یا مبل هایی که کنده کاری های بسیار زیادی بر روی آنها صورت گرفته است استفاده نمایند اما اگر شما می خواهید فضای داخلی شما بسیار صمیمی تر و گرم تر به نظر برسد بهتر است از مبلمانی بهره ببرید که بسیار ساده هستند و به جای اینکه به وسیله دستگاه آماده شده باشند مبلمانی می باشد که کار دست استادان ماهر و برجسته است.

منبع: اتاق
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 720

به "طراحی داخلی با استفاده از هنر و صنایع دستی در دکوراسیون [13 مدل دیدنی]" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی با استفاده از هنر و صنایع دستی در دکوراسیون [13 مدل دیدنی]"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید