مجوز برگزاری لیگ برتر هندبال صادر شد

به گزارش آیان کتاب، در پی اخذ مجوز برگزاری اردوهای ملی توسط فدراسیون هندبال ، برگزاری لیگ های برتر آقایان و بانوان با رعایت پروتکل های بهداشتی بلامانع اعلام شد.

مجوز برگزاری لیگ برتر هندبال صادر شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون هندبال، شیوع ویروس کرونا در چند ماه گذشته باعث شد همه فعالیت های ورزشی با وقفه روبه رو و به غیر از فوتبال، برگزاری لیگ سایر رشته ها با مشکل جدی روبرو شود.

پس از تصمیم فدراسیون هندبال برای برگزاری لیگ برتر آقایان و بانوان از مهر ماه سال جاری، پی گیری های لازم در این خصوص جهت کسب مجوز لازم از ستاد مقابله با کرونا در ورزش صورت گرفت و امروز از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی، مجوز برگزاری لیگ برتر هندبال به صورت متمرکز و با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی صادر و به فدراسیون هندبال ابلاغ شد.

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به این مطلب و ابلاغ مجوز برگزاری لیگ گفت: با توجه به اینکه مشخص نیست ویروس کرونا تا چه زمانی با ما همراه است و از آنجایی که معیشت بازیکنان و مربیان ما در خطر جدی قرار گرفته بود و همچنین برای انتخاب بازیکنان ملی نیازمند برگزاری لیگ بودیم، خوشبختانه پیگیری ها جواب داد و پس از اخذ مجوز برگزاری اردوهای ملی پیروز به اخذ مجوز برگزاری لیگ برتر هم شدیم.

پاکدل با تشکر از مسئولان وزارت بهداشت گفت: بیش از 4 جلسه با مسئولان این وزارتخانه برگزار کردیم و پروتکل های تنظیم شده فدراسیون ما برگرفته از پروتکل فدراسیون جهانی هندبال بوده و حتی کامل تر از آن است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 136

به "مجوز برگزاری لیگ برتر هندبال صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز برگزاری لیگ برتر هندبال صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید