مهران مدیری ساخت فصل دوم سریال هیولا را تأیید کرد

به گزارش آیان کتاب، مهران مدیری در نشست خبری در تاریخ 16 مرداد پیرامون همکاری با یک فروشگاه زنجیره ای، رسما اظهار داشت در پاییز ساخت فصل دوم سریال هیولا را شروع خواهد نمود.

مهران مدیری ساخت فصل دوم سریال هیولا را تأیید کرد

سریال هیولا یکی از پیروز ترین و محبوب ترین مجموعه های شبکه نمایش خانگی بود. این سریال داستان معلم باوجدان و شریفی به اسم هوشنگ شرافت را روایت می نماید که چشم داشت چندانی به مال جهان ندارد؛ اما مصائب اقتصادی و اتفاقاتی که در زندگی او رخ می دهد آقای شرافت را ناگزیر می سازند که دست به انجام کارهایی عوام فریبانه و خلاف خواست قلبی اش بزند. این مجموعه پس از 19 قسمت و یک فصل در شهریورماه سال گذشته به کار خود سرانجام داد، اما اینطور که پیداست مهران مدیری و تیمش قصد دارند خانواده شرافت را با ماجراهایی تازه به خانه های علاقه مندان بازگردانند.

مهم ترین مشکل فصل اول سریال هیولا به فیلم نامه و موقعیت نویسی آن بازمی گشت. اساسا چنین مجموعه هایی با قوت دریافت از موقعیت های کمدی و بازی بازیگران شان رشد می نمایند، اما جدیدترین ساخته مدیری بعد از چند قسمت هیچ حرف تازه ای در متن و اجرا نداشت و به دام تکرار افتاده بود. احتمالا دلیل اصلی استقبال خوب عامه مردم از هیولا به حرف های سبک اجتماعی-سیاسی بازمی گردد که در این مجموعه مطرح می شد. متأسفانه این مسائل اجتماعی فقط در سطح باقی می ماندند و کم تأثیرتر و سطحی تر از یک تیتر خبری ساده بودند! امیدواریم در فصل دوم سریال هیولا تیم سازنده پیش از مشعوف شدن از دستاوردشان کمی دقیق تر به موضوعات مطرح شده در سریال نگاه نمایند و فرایند داستان، موقعیت های کمدی و احساسی سریال را بهتر به تصویر بکشند و از این دو مهم تر سیر دگردیسی شخصیت های شان را هم منطقی ترسیم نمایند.

مهران مدیری در صحبت های اخیرش بیان کرد تقریبا دو ماه دیگر، یعنی پس از ماه های محرم و صفر ساخت فصل دوم سریال هیولا را آغاز می نماید. در کنار این صحبت ها، پیمان قاسم خانی که در فصل قبلی وظیفه سرپرستی تیم نویسندگان را برعهده داشت در گفت وگویی با فریدون جیرانی به همکاری مجدد با مهران مدیری اشاره نموده است تا بتوانیم بگوییم در فصل جدید داستان هوشنگ شرافت نیز شاهد همکاری این دو هنرمند خواهیم بود.

  • نقد سریال هیولا؛ مهران و مَردُم!

مدیری در ادامه صحبت های خود در مورد همکاری با یک فروشگاه زنجیره ای و حضور به عنوان سفیر در کنار آن مجموعه و برای تأکید بر دغدغه های اجتماعی خود بیان نموده است: من هیچ وقت در تبلیغات شرکت نکردم و این را هم به دلیل مسئولیت اجتماعی ام پذیرفتم. این یک جور مسئولیت اجتماعی و یاری به افرادی است که مسائل اقتصادی دارند. در شرایطی هستیم که خودمان باید به فکر خودمان باشیم. من با کمال میل این پیشنهاد را پذیرفتم چون این طرح می تواند با جمع کردن رقمی عظیم، بخش عمده ای از مسائل خانواده های نیازمند را حل نماید. چون روزبه روز الحمدلله شرایط کشور از نظر اقتصادی دارد بهتر می گردد و خیلی دارد خوش می گذرد! فکر کردیم این تنها کاری است که در این شرایط از دست ما بر می آید.

مطرح شدن ساخت فصل دوم هیولا در حالی است که شرایط بازیگر اصلی آن یعنی فرهاد اصلانی نامشخص است. زیرا اصلانی طی ماه های پیش رو قرار است در مجموعه سلمان فارسی به کارگردانی داوود میرباقری ایفای نقش کند و معلوم نیست که آیا او توان و زمان کافی برای حضور هم زمان در این دو پروژه را دارد یا خیر.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 106

به "مهران مدیری ساخت فصل دوم سریال هیولا را تأیید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهران مدیری ساخت فصل دوم سریال هیولا را تأیید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید