نتفلیکس بر اساس فیلم استخراج یک جهان سینمایی خواهد ساخت

به گزارش آیان کتاب، آنتونی و جوزف وی. روسو در گفت وگوی اخیرشان اعلام کرده اند به دنبال ساخت یک دنیا سینمایی بر اساس دنیا و شخصیت های فیلم استخراج هستند.

نتفلیکس بر اساس فیلم استخراج یک جهان سینمایی خواهد ساخت

فیلم استخراج به کارگردانی سم هارگریو و نویسندگی و تهیه کنندگی برادران روسو در بهار از طریق نتفلیکس پخش شد. این فیلم اکشن با بازی کریس همسورث، دیوید هاربر و گلشیفته فراهانی به خاطر قرنطینه و خانه نشینی مردم در سراسر جهان بیشتر از انتظارات دیده شد و توانست به پربیننده ترین فیلم اختصاصی نتفلیکس تا به امروز تبدیل شود. به همین خاطر خیلی زود ساخت فیلم استخراج 2 در دستور کار قرار گرفت و حالا برادران روسو در گفت وگوی اخیرشان اعلام کرده اند که قصد دارند بر اساس این فیلم یک جهان سینمایی همانند جهان سینمایی مارول بسازند.

  • نقد فیلم استخراج با بازی گلشیفته فراهانی؛ یک اکشن کلیشه ای

بخشی از صحبت های جو روسو در کامیک کان اکسپرینس با کلایدر به این شرح است: من خودم را متعهد به انجام کاری نمی کنم؛ زیرا غافلگیر کردن مردم بسیار جذاب تر است. اما این را می گویم که ما در حال ساخت یک جهان سینمایی هستیم که به برخی از شخصیت های فیلم اول می پردازد یا شخصیت های جدیدی را [به فیلم های بعدی] اضافه می کند و تعامل بیشتری میان این افراد شاهد خواهید بود. بنابر این اگر به شخصیت دیوید هاربر در فیلم علاقه مند هستید، ممکن است در آینده یک فیلم پیرامون زندگی او [در جهان فیلم های استخراج] ساخته شود.

داستان فیلم استخراج از این قرار است که پسر یکی از بزرگترین قاچاقچیان بنگلادش توسط گروه رقیب دزدیده می شود و پدرش برای نجات او مزدوری با نام راک (کریس همسورث) را استخدام می کند. در بستر این داستان اکشن، علاقه ای سطحی میان پسر و مزدور شکل می گیرد تا رگه های عاطفی هم به فیلم اضافه شود.

گلشیفته فراهانی به خاطر نقش آفرینی در این فیلم توجه سینمادوستان را به خود جلب کرد و به فهرست 10 ستاره نوظهور سال 2020 سایت IMDb راه یافت. IMDb هر ساله بر اساس میزان بازدیدی که از صفحه بازیگران در این پایگاه صورت می گیرد، فهرستی از محبوب ترین ستاره ها و محبوب ترین ستاره های نوظهور منتشر می کند. این فهرست به خوبی نشان می دهد چه بازیگرانی برای سینمادوستان در سراسر جهان جالب توجه بوده اند و چه بازیگرانی توان رشد و دیده شدن را دارند. فراهانی توانست در مکان هشتم لیست محبوب ترین ستاره های سینمایی رو به ترقی سال 2020 قرار بگیرد و به همین خاطر در صورت شکل گیری جهان سینمایی استخراج ممکن است شاهد ساخته شدن فیلم اختصاصی شخصیت او باشیم.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 307

به "نتفلیکس بر اساس فیلم استخراج یک جهان سینمایی خواهد ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتفلیکس بر اساس فیلم استخراج یک جهان سینمایی خواهد ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید