نقشه Assassins Creed Shadows هم میزان ی اوریجینز است

به گزارش آیان کتاب، طبق گزارش جدیدی که از یوبی سافت (Ubisoft) منتشر شده، دنیا بازی Assassins Creed Shadows تقریبا به مقدار دنیا بازی اساسینز کرید اوریجینز (Assassins Creed Origins) است.

نقشه Assassins Creed Shadows هم میزان ی اوریجینز است

کارگردان خلاقیت بازی، جانانات دومانت (Jonathan Dumont)، در گفت وگو با آی جی ان (IGN) بیان نموده که Shadows در مقیاسی مشابه اوریجینز است اما این اثر برای محیط خود بر مقیاس زندگی واقعی تاکید دارد تا محیط آن تا جای ممکن واقعی احساس گردد. این نشان می دهد که مقدار نقشه Shadows کوچکتر از نسخه اودیسه (Odyssey) و والهالا (Valhalla) است، اما بسیار بزرگتر از مقدار های نقشه های کلاسیک از سه گانه اصلی، Brotherhood، یونیتی و غیره است. البته نقشه بزرگ اقیانوس کارائیب در بلک فلگ استثنا محسوب می گردد.

دومانت بعلاوه گفته که نقشه نسخه نو کاملا اوریجینال است. هرچند یوبی سافت در پی این بوده که عناصر بی شمار آن را تا حد امکان واقع گرایانه بسازد. او گفت:

البته نقشه اوریجینز هنوز هم بسیار بزرگ است و بخش زیادی از مصر را در خود جای داده است و با اینکه از نظر کارهایی که می توان در آن انجام داد، در حد نقشه والهالا نیست اما به مقدار کافی محتوا دارد. در این میان یوبی سافتی برای واقع گرایانه کردن بازی تنها به نقشه بسنده ننموده است و با ارائه شخصیت های تاریخی، چرخه فصلی و نورپردازی پویا، سعی نموده تا سطح مناسبی از رئالیسم را در بازی بگنجاند.

در نهایت لازم به ذکر است که Assassins Creed Shadows بازیکنان را به ژاپن فئودال می برد و به آن ها اجازه می دهد تا کنترل یک شینوبی و سامورایی را در دست بگیرند. این یک ساختار خاص است که در اساسینز کرید سیندیکیت در سال 2015 دیده شد و در این نسخه نیز به کار گرفته شده است. این بازی در 25 آبان برای کنسول های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1403 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 1249

به "نقشه Assassins Creed Shadows هم میزان ی اوریجینز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه Assassins Creed Shadows هم میزان ی اوریجینز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید