نماینده آمریکایی: ترامپ به دنبال مشروعیت زدایی از انتخابات ریاست جمهوری است

به گزارش آیان کتاب، رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در پیامی در توئیتر نوشت که رئیس جمهور این کشور در حال فراهم کردن زمینه مشروعیت زدایی از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

نماینده آمریکایی: ترامپ به دنبال مشروعیت زدایی از انتخابات ریاست جمهوری است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آدام شیف رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در پیغامی در توئیتر به مصاحبه روز یکشنبه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با شبکه خبری فاکس نیوز اشاره نمود.

وی در این پیغام توئیتری نوشت: ترامپ در حال فراهم کردن زمینه مشروعیت زدایی از انتخابات بوده و حتی وی درباره پذیرفتن نتیجه انتخابات ابراز تردید نموده است.

شیف در ادامه این پیغام توئیتری نوشت: این کاری نیست که رئیس جمهور انجام می دهد این کاری است که دیکتاتورها انجام می دهند.

ترامپ روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز با ابراز مخالفت خود با رای گیری الکترونیکی برای انتخابات ریاست جمهوری در صورت ادامه شیوع ویروس کرونا گفت که این موضوع به تقلب در انتخابات منجر خواهد شد. (جزئیات بیشتر)

ترامپ در پاسخ به سوالی در این باره که در صورت شکست در انتخابات ریاست جمهوری، آیا نتایج آن را رد خواهد نمود، گفت: نه، باید پیش از هر چیزی آن را ببینم.

وی در پاسخ به تکرار این سوال در مورد قبول نتایج انتخابات یا رد آن، تاکید نمود: نه، نمی خواهم فقط بله بگویم همانطور که نمی خواهم نه بگویم.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 71

به "نماینده آمریکایی: ترامپ به دنبال مشروعیت زدایی از انتخابات ریاست جمهوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده آمریکایی: ترامپ به دنبال مشروعیت زدایی از انتخابات ریاست جمهوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید