تعلیق همیشگی حساب کاربری توئیتر ترامپ

به گزارش آیان کتاب، یکی از مقام های ارشد شرکت توئیتر گفته حساب کاربری رئیس جمهور سابق آمریکا در این شبکه اجتماعی برای همواره به حالت تعلیق در آمده، حتی اگر وی در سال 2024 نامزد ریاست جمهوری گردد.

تعلیق همیشگی حساب کاربری توئیتر ترامپ

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، نِد سِگال، مدیر ارشد اقتصادی شرکت توئیتر در مصاحبه ای با شبکه سی ان بی سی گفت که تعلیق حساب کاربری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در این شبکه اجتماعی همیشگی است، حتی اگر وی در سال 2024 بار دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری گردد.

به نوشته وبگاه شبکه خبری هیل، سگال در پاسخ به این پرسش که آیا حساب کاربری ترامپ در توئیتر با باز گشت وی به عرصه سیاست باز گردانده می گردد، گفت: سیاست کاری ما اینگونه است؛ هنگامی که شما از این شبکه اجتماعی حذف می شوید، شما واقعاً حذف شده اید چه شما گزارشگر، مدیر اقتصادی یا مقام دولتی سابق یا فعلی باشید.

وی اضافه کرد: سیاست های ما برای کسب اطمینان از این موضوع طراحی شده که افراد دست به تحریک خشونت نزنند و اگر فردی این کار را انجام دهد، ما مجبور خواهیم بود آن ها را از این شبکه حذف کنیم و سیاست های ما به این افراد اجازه نمی دهد که باز گردند.

در هفته های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، پیغام های توئیتری ترامپ که به موضوعات مختلفی از جمله اد عا ها در مورد این انتخابات می پرداخت، موجب شد که شبکه اجتماعی توئیتر بر پیغام های وی برچسب بزند.

این جدال تا زمان انتخابات و بعد از آن نیز ادامه پیدا تا خاتمه شبکه اجتماعی توییتر در تاریخ 20 دی ماه، به این بهانه که توییت های ترامپ مروج خشونت در این کشور هستند، حساب او را در فاصله حدود ده روز به خاتمه دوره ریاستش، برای همواره تعلیق کرد.

توییتر در شرح دلیل تعلیق حساب کاربری ترامپ، نگرانی از ترویج خشونت بیشتر توسط توییت های ترامپ را دلیل این اقدام خود اعلام نموده است.

ششم ژانویه (17 دی ماه) بود که در هنگام بر گزاری جلسه مشترک کنگره آمریکا برای تأیید نهایی پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، عده ای از طرفداران ترامپ که در مقابل این ساختمان تجمع نموده بودند، به داخل آن یورش بردند.

بعد از این حادثه بسیاری از مقام های آمریکایی ترامپ را به تحریک طرفدارانش متهم کردند و بسیاری از شبکه های اجتماعی دیگر حساب های کاربری وی را به همین دلیل، مسدود کردند.

توییتر ترامپ را بیش از 88 میلیون و هفتصد هزار نفر از سرتاسر دنیا پیگیری می کردند و این شبکه اجتماعی یکی از مهمترین ابزار های وی برای ارسال پیغام به مخاطبانش بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 419

به "تعلیق همیشگی حساب کاربری توئیتر ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلیق همیشگی حساب کاربری توئیتر ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید