هواوی از ساعت پورشه دیزاین GT 2 و عینک x Gentle Monster Eyewear II رونمایی کرد

به گزارش آیان کتاب، ساعت پورشه دیزاین GT 2

هواوی امروز با برگزاری مراسمی از محصولات مختلفی رونمایی کرد. بعد از رونمایی گوشی های تازه خانواده میت 40، این شرکت چینی از نسخه پورشه دیزاین ساعت هوشمند GT 2 رونمایی کرد. این ساعت هوشمند تازه در واقع نسخه ی خاص تری از ساعت GT 2 Pro است که این شرکت با همکاری طراحان پورشه دیزاین فراوری نموده است.

هواوی از ساعت پورشه دیزاین GT 2 و عینک x Gentle Monster Eyewear II رونمایی کرد

به نظر می رسد که تفاوتی در سخت افزار این ساعت با ساعت GT 2 Pro وجود نداشته باشد و تنها در طراحی خارجی این ساعت به علت استفاده از بدنه و بندی از جنس تیتانیوم دارای ظاهری اسپورت تر در مقایسه با GT 2 Pro است. هواوی میخواهد که این ساعت را با یک واچ فیس مخصوص پورشه دیزاین عرضه کند تا در نگاه اول خاص بودن این نسخه از ساعت هوشمند هواوی تعیین گردد.

از لحاظ تعیینات سخت افزاری ساعت پورشه دیزاین GT 2 دارای نمایشگر 1.39 اینچی AMOLED با رزولوشن 454 در 454 پیکسل است. از دیگر قابلیت های این ساعت هوشمند می توان به بهره مندی از 4 گیگابایت حافظه رم، بلوتوث 5.1، قابلیت GPS، قابلیت های مختلف برای سنجش سلامت قلب، اندازه گیری اندازه اکسیژن موجود در خون کاربر، پشتیبانی از شارژر بدون سیم و عمر باتری 14 روزه اشاره نمود.

از دیگر قابلیت های مجذوب کننده این پوشیدنی هوشمند می توان به حالت در نظر گرفته شده برای ورزش گلف اشاره نمود که با آنالیز عملکرد شما در هنگام انجام این ورزش، همچون یک مربی ورزشی نکاتی را برای بهبود در این ورزش به شما نشان خواهد داد. از دیگری قابلیت های این ساعت می توان به 100 حرکت ورزشی، آنالیز کیفیت خواب و اندازه استرس و فشار سنج داخلی برای سنجش تغییرات ناگهانی در فشار هوا و نمایش نوتیفیکشن های هشدار در رابطه با وضع هوا اشاره نمود.

هواوی میخواهد که این نسخه پرمیوم را با قیمت 695 یورو (در حدود 820 دلار) در اروپا عرضه کند.

عینک هواوی x Gentle Monster Eyewear II

هواوی در مراسم امروز از عینک x Gentle Monster Eyewear II هم رونمایی کرد. این عینک نو نسل نو عینکی است که هواوی در سال گذشته همراه با رونمایی از تلفن های همراه P30 از آن رونمایی نموده بود. هواوی در ماه آگوست (مرداد ماه) از این عینک نو در کشور چین رونمایی نموده بود. اما به نظر می رسد که این شرکت میخواهد ک عینک نو خود را در سرتاسر دنیا عرضه کند.

هواوی این عینک را در همکاری برند لباس Gentle Monster کره ساخته است. از جمله قابلیت های این عینک نو می توانیم به فریم نازک تر آن، وزن کمتر و عرضه با کیف نو برای حمل اشاره کنیم.

هواوی در این عینک از دو اسپیکر در قسمت دسته های آن استفاده نموده است تا کاربران بتوانند در زمان استفاده از این عینک به آهنگ های دلخواهشان گوش بدهند یا به تماس های گرفته شده را جواب بدهند. البته هواوی در این عینک دو اسپیکر هم برای کاهش نویز محیط قرار داده است و با توجه به استفاده از دیافراگرام های بزرگتر کیفیت اسپیکر های این عینک را افزایش داده است.

کاربران می توانند در هنگام استفاده از این عینک با استفاده از لمس فریم این عینک کارهای خود مانند تعویض آهنگ، پاسخ دادن به تماس ها و فعال سازی دستیار صوتی را انجام دهند. این عینک دارای عمر باتری 5 ساعت در زمان پخش بدون وقفه آهنگ و 42 ساعت در زمان آماده به کار و متصل به تلفن همراه است.

هواوی میخواهد که عینک x Gentle Monster Eyewear II را با قیمت 299 یورو (در حدود 350 دلار) در اروپا عرضه کند.

منبع: XDA Developers

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 705

به "هواوی از ساعت پورشه دیزاین GT 2 و عینک x Gentle Monster Eyewear II رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی از ساعت پورشه دیزاین GT 2 و عینک x Gentle Monster Eyewear II رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید