چادر زدن تا انتها تعطیلات نوروز در ایلام ممنوع است

به گزارش آیان کتاب، استاندار ایلام با اشاره به اینکه چادر زدن تا انتها تعطیلات نوروز در ایلام ممنوع است، گفت: هیچ برنامه ای برای پذیرایی از مسافران نوروزی نداریم.

چادر زدن تا انتها تعطیلات نوروز در ایلام ممنوع است

به گزارش خبرنگاران ایلام، محمد نوذری در شصت و یکمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا از همه عوامل درگیر در ستاد کرونا و همراهی خوب مردم تا اینجای کار تشکر کرد و اظهار کرد: تا به امروز سه موج کرونا را پشت سر گذاشته ایم، موج اول در اردیبهشت ماه، موج دوم در تابستان و موج سوم در آبان ماه پاییز غم انگیزی رقم زد و در این شرایط بحرانی کام بسیاری از همشهریان تلخ شد و عزیزان زیادی از دست رفت.

وی در ادامه علت شکل گیری هر سه موج را غفلت از کرونا، عادی انگاری کرونا و کم رنگ شدن اجرای مصوبات و پروتکل های بهداشتی مطرح نمود و گفت: قطعاً جلوگیری از شکل گیری موج چهارم کرونا نیازمند همکاری مسئولان و همراهی مردم است.

وی اضافه کرد: هم اکنون ایلام در داخل یک مستطیل خطر کرونا از 4 گوشه از سمت عراق، خوزستان، کرمانشاه و لرستان قرار گرفته که نیازمند توجه ضروری است.

نوذری با اعلام این خبر که مرز مسافرتی مهران یک هفته دیگر تعطیل است، اضافه کرد: مرز مهران، بازارچه و مبادی ورودی خوزستان و دیگر استان ها باید به شدت کنترل گردد.

وی در ادامه با اشاره به ایام پیش رو و خاتمه سال و تعطیلات نوروزی خواهان آماده باش تمام عوامل ستاد کرونای استان و شهرستان ها شد و گفت: در این ایام از رسانه ها تقاضا دارم با تشکیل کمپین؛ نه به چهار شنبه سوری، نه به پنجشنبه و آدینه آخر سال نه به سفر، نه به چادر زدن و … در جهت قانع کردن سازی افکار عمومی برای رعایت پروتکل های بهداشتی کوشش نمایند.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا با عنوان این مطلب که ما مردم مهمان نوازی هستیم اما هیچگاه از کرونا استقبال نمی کنیم، تاکید نمود: در این شرایط کرونایی هیچ برنامه ای برای پذیرایی از مسافران نوروزی نداریم.

وی اعلام کرد: در این ایام مسافران به ایلام سفر ننمایند و ایلامیان ساکن دیگر استان ها هم با توجه به شرایط کرونا تا حد امکان به استان سفر نداشته باشند اما در صورت ورود به استان باید تست شوند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 487

به "چادر زدن تا انتها تعطیلات نوروز در ایلام ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چادر زدن تا انتها تعطیلات نوروز در ایلام ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید