انتقال باورنکردنی؛ سپاهان به مدیر برنامه یک بازیکن 17 میلیارد می دهد!

به گزارش آیان کتاب، باشگاه سپاهان در قرارداد یکی از مدافعان خود بندی عجیب قرار داده است. شب گذشته رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیه باشگاه سپاهان صادر شد که جدا از کسر 4 امتیاز و جریمه 40 میلیارد تومانی، تاکید بر اصلاح قرارداد 6 بازیکن نیز بخشی از این حکم است.

انتقال باورنکردنی؛ سپاهان به مدیر برنامه یک بازیکن 17 میلیارد می دهد!

به گزارش خبرنگاران، در یکی از موارد رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده به تقبل پرداخت هزینه کارگزاری تمامی شش فقره قرارداد که به عنوان نمونه به تعهد پرداخت مبلغ 170 میلیارد ریال از قرارداد احدی از بازیکنان به وسیله باشگاه در فصل آینده به کارگزار اشاره شده است.

ظاهرا این بازیکن هادی محمدی است که در جابجایی از تراکتور راهی سپاهان شد. درحالی که او سال گذشته با باشگاه تبریزی قراردادی 5 میلیاردی داشته و برای 2 فصل اخیر حدود 9 میلیارد تومان از تراکتور دستمزد گرفته سال جاری قراردادش با سپاهان 35 میلیارد امضا شده که البته 17 میلیارد از این مبلغ به مدیر برنامه محمدی و شرکت این فرد می رسد.

در واقع جدا از افزایش قرارداد حدود 3 برابری محمدی پس از انتقال به باشگاه اصفهانی، سپاهان تعهد داده به مدیربرنامه او نیز تقریبا دستمزدی مشابه پرداخت کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 شهریور 1402 بروزرسانی: 22 شهریور 1402 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 1232

به "انتقال باورنکردنی؛ سپاهان به مدیر برنامه یک بازیکن 17 میلیارد می دهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال باورنکردنی؛ سپاهان به مدیر برنامه یک بازیکن 17 میلیارد می دهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید