ببینید ، VAR بین بارسلونا و رئال اختلاف انداخت! ، پیروزی سخت تیم ژاوی با درخشش گلر آلمانی و تصمیم جنجالی!

به گزارش آیان کتاب، تیم بارسلونا در دیداری سخت و پر حرف و حدیث مقابل بیلبائو به یک پیروزی سخت رسید.

ببینید ، VAR بین بارسلونا و رئال اختلاف انداخت! ، پیروزی سخت تیم ژاوی با درخشش گلر آلمانی و تصمیم جنجالی!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، تیم بارسلونا از هفته بیست و پنجم رقابت های لالیگا در دیداری سخت خارج از خانه به مصاف اتلتیکو بیلبائو رفت و با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید.

شاگردان ژاوی در نیمه نخست با پرس شدید بیلبائو روبرو شدند اما آبی واناری ها رفته رفته نبض بازی را در اختیار گرفتند و می توانستند به گل رجحان برسند. در ادامه بیلبائو در دقیقه 32 صاحب یک ضربه کرنر شد که بدشانسی ضربه سر بازیکن این تیم به تیرک دروازه بارسلونا برخورد کرد. بازی در این نیمه رو به خاتمه بود که بارسلونا در دقیقه 45 صاحب یک ضربه کرنر شد توپ در برگشت به بوسکتس رسید و هافبک بارسلونا با یک پس توی عمق پشت مدافعان بیلبائو رافینیا را در موقعیتی گلزنی قرار داد و ستاره برزیلی با یک شوت دیدنی توپ را در کنج دروازه بیلبائو قرار داد تا بارسلونا یک بر صفر از میزبان پیش بیفتد. البته بعد از این گل یاری داور آفساید گفت و گل بارسلونا در ابتدا مردود اعلام شد سپس با اعلام یاری داور ویدیویی(VAR) شد که ستاره بارسلونا در آفساید نبوده و گل آبی واناری ها سالم بوده است.

در نیمه دوم بیلبائو برای جبران گل تساوی یکپارچه حمله شد اما درخشش تراشتگن، سنگربان آلمانی بارسلونا مانع گلزنی بیلبائو شد. بازی با همین نتیجه رو به تمام بود که شاگردان والورده در دقیقه 86 روی یک ضد حمله پشت مدافعان بارسلونا به وسیله اینیاکی ویلیامز به گل تساوی رسیدند با تصمیم بحث برانگیز VAR گل بیلبائو مردود اعلام شد تا بارسلونا در شبی عجیب به یک پیروزی بسیار مهم در مسیر قهرمانی لالیگا برسد.

بارسلونا با این پیروزی 65 امتیازی شد و اختلاف 9 امتیازی اش را با رئال مادرید حفظ کرد تا همچنان شانس اصلی قهرمانی در لالیگا باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 اسفند 1401 بروزرسانی: 22 اسفند 1401 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 1161

به "ببینید ، VAR بین بارسلونا و رئال اختلاف انداخت! ، پیروزی سخت تیم ژاوی با درخشش گلر آلمانی و تصمیم جنجالی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، VAR بین بارسلونا و رئال اختلاف انداخت! ، پیروزی سخت تیم ژاوی با درخشش گلر آلمانی و تصمیم جنجالی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید