اگر قرار نیست قهرمان شویم به ما هم بگویید!

به گزارش آیان کتاب، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مجید صدری بعد از بازی پرسپولیس مقابل طرفدار گفت: بحث ما الان تکرار اشتباهات داوری است که به طور مرتب امتیازات ما را از بین می برد. حسابش از دست خود ما در رفته است که چند امتیاز را در همین فصل پای اشتباهات داوری از دست داده ایم. ما هر بار نامه نوشتیم ولی هیاهو نکردیم که فضا برای داوری متشنج نگردد ولی این شرایط که مرتب تکرار می گردد دیگر قابل تحمل نیست.

اگر قرار نیست قهرمان شویم به ما هم بگویید!

وی ادامه داد: آخر این چه وضع داوری ها است؟ گل سالم ما را قبول نمی نمایند. خطای پنالتی حریف را تمارض می گیرند و به بازیکنان ما اخطار می دهند و تمرکزشان را بهم می ریزند. این چندمین گلی بود که حریفان با خطا درون دروازه پرسپولیس جای داده اند؟ دفعه قبل خطا روی بازیکن ما را ندیدند. مهاجم حریف که دستش را یک متر دراز نموده را هم نمی بینند؟ 9 هفته از لیگ گذشته است حداقل هشت اشتباه فاحش داوری به زیان ما اتفاق افتاده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: آقای عزیزی خادم یک فکری به حال این شرایط کند. مسئولین کمیته داوران یک فکری به حال داوری ها بکنید. این را می گوییم چون باور و عقیده داریم که این اتفاقات مداوم که در حال راهنمایی لیگ به سمت و سویی خاص است با نظر این آقایان نیست. اگر قرار است به هر شکل و قیمت ممکن که شده است پرسپولیس قهرمان نگردد به ما بگویید که بدانیم. اگر قرار است بهای برداشته شدن فشارهای غیر فوتبالی از روی برخی این باشد که پرسپولیس قهرمان نگردد، حداقل به خود ما بگویید. اگر این طور نیست که یک فکری به حال این شرایط بکنید. مگر می گردد مرتب علیه ما چنین اشتباهاتی رخ بدهد که باعث از دست رفتن امتیاز گردد؟

صدری در انتها اضافه نمود: باشگاه قطعا در این ارتباط پیگیری های خود را انجام خواهد داد و به نظر که باید این اقدامات را وسعت بدهیم مگر این که واقعا این نشانه ظهور کند که رتبه بندی تیم ها در انتها فصل بر اساس شایستگی های شان باشد و نه مقدار توانایی و اشتباهات داوران.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 869

به "اگر قرار نیست قهرمان شویم به ما هم بگویید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر قرار نیست قهرمان شویم به ما هم بگویید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید