جنگ یحیی و باشگاه علنی شد ، قلم قرمز گل محمدی روی نام یک بازیکن

به گزارش آیان کتاب، نکته عجیب اینکه یحیی با وجود اینکه اعتقاد دارد تیمش در خط حمله با کمبود مهاجم نوک روبرو است، موافقت خودش را با جدایی عبدی اعلام نموده است.

جنگ یحیی و باشگاه علنی شد ، قلم قرمز گل محمدی روی نام یک بازیکن

به گزارش خبرنگاران موضع باشگاه پرسپولیس درقبال جذب مهاجم خارجی همچنان منفی است و این موضوع در راستای مسائل مالی فراوان باشگاه و البته بی اعتمادی به سرمربی در قبال بعضی مسائل پیرامون جذب بازیکنان خارجی در چند سال اخیر به وسیله یحیی است. در این راستا باشگاه پرسپولیس چه از جانب سرمربی اش و چه بعضی عوامل بیرونی در یکی، دوماه اخیر سخت تحت فشار قرار گرفته تا یک مهاجم خارجی به خدمت بگیرد اما درویش چه درست و چه غلط در مقابل این فشارها تا الان مقاومت نموده است. او حتی به شدت مخالف جذب دروازه بان 19 ساله برزیلی برای نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند است و هیچ بعید نیست که این انتقال منتفی گردد. به هرحال این انتقال در این شرایط مالی اصلا به سود این باشگاه نیست. پرسپولیس اگر قرار باشد 100 هزار دلار به باشگاه تحت قرارداد ننکا بدهد، این پول را بین اعضای تیمش تقسیم می نماید.

عبدی مورد غضب یحیی

مهدی عبدی در تمامی بازی های محبت آمیز پیش از شروع فصل پرسپولیس حداقل یک نیمه را بازی کرد اما از وقتی که رضا درویش بیان کرد بهتر است جای مهاجم خارجی بیشتر از امثال عبدی در تیمش استفاده گردد، یحیی گل محمدی به طورکل او را از برنامه های تاکتیکی تیمش کنار گذاشته، حتی گل زیبای عبدی در بازی محبت آمیز هفته پیش پرسپولیس با فجر سپاسی هم باعث نشد یحیی بخواهد در بازی با تراکتور از او استفاده کند. به هرحال گلزنی احتمالی عبدی در این بازی شاید باعث می شد باشگاه کاملا قید جذب مهاجم خارجی را بزند. درواقع یحیی برای اینکه این اتفاق رخ ندهد عبدی را از برنامه های تاکتیکی اش کنار گذاشته است.

یحیی موافق، باشگاه مخالف

تراکتور برای حل مشکل گلزنی خود خواستار جذب مهدی عبدی شده است. درواقع شرایطی که برای این بازیکن در جمع سرخپوشان به وجود آمده آنقدر واضح و روشن است که حالا باشگاه تراکتور میخواهد از فرصت استفاده و عبدی را جذب کند. نکته عجیب اینکه یحیی با وجود اینکه اعتقاد دارد تیمش در خط حمله با کمبود مهاجم نوک روبرو است، موافقت خودش را با جدایی عبدی اعلام نموده است. البته او نه الان شاید در هیچ مقطعی این موضوع را صراحتا بیان نکند اما به باشگاه پیام داده که مخالفتی با فروش عبدی ندارد. درحالی که درویش به شدت مخالف جدایی مهاجم تیمش است و نمی خواهد با فروش این بازیکن باشگاهش را در شرایطی قرار دهد که مجبور به جذب مهاجم خارجی گردد. هرچند سرمربی پرسپولیس حتی ترجیح می دهد برای جذب مهاجم خارجی حتی دو بازیکن تیمش را بفروشد. البته درنهایت عبدی دیروز راهی باشگاه پرسپولیس شد و برای جدایی قرضی از این تیم به توافق رسید. به این ترتیب به نظر می رسید یحیی توانسته حرف خود را به کرسی بنشاند و شاید به زودی شاهد اضافه شدن یک مهاجم خارجی تازه به این تیم باشیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 مرداد 1402 بروزرسانی: 29 مرداد 1402 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 1223

به "جنگ یحیی و باشگاه علنی شد ، قلم قرمز گل محمدی روی نام یک بازیکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ یحیی و باشگاه علنی شد ، قلم قرمز گل محمدی روی نام یک بازیکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید