ببینید؛ بازی Lost Records در دو پارت جداگانه در 2025 عرضه می گردد

به گزارش آیان کتاب، بازی Lost Records: Bloom & Rage، بازی تازه سازندگان Life is Strange، دو تاریخ انتشار و بعلاوه یک تریلر گیم پلی را در مراسم گیمزکام دریافت کرد.

ببینید؛ بازی Lost Records در دو پارت جداگانه در 2025 عرضه می گردد

از نظر بازی های ماجراجویی مبتنی بر روایت، استودیوی DONT NOD Entertainment نامی کاملا شناخته شده در میان هواداران این سبک است. پس از اینکه Life is Strange به موفقیت بزرگی تبدیل شد و یک مجموعه را به وجود آورد، DONT NOD با آثار مشابهی مانند Tell Me Why و Lost Records: Bloom & Rage به کار خود ادامه داد.

بازی Lost Records: Bloom & Rage میخواهد با ظاهر، احساس و شخصیت های به یاد ماندنی، هواداران Life is Strange را مجذوب خود کند. در داستان این بازی نو آمده که تابستان جادویی سال 1995 برای دوستانی دبیرستانی با نام های کت (Kat)، سوان (Swann)، نورا (Nora) و آتم (Autumn) فراموش نشدنی خواهد بود چرا که 27 سال بعد از عدم ارتباط با یکدیگر، سرنوشت آن ها را دوباره به هم پیوند داده تا با رازی که مدت ها فراموش شده بود روبرو شوند.

تریلر نو بازی نگاهی به گیم پلی آن از جمله پیمایش بین خطوط زمانی بازی یعنی سال های 1995 و 2022، با استفاده از دوربین فیلم برداری سوان برای فیلم برداری از رویدادها در حین انتخاب دیالوگ در بازی، ارائه می نماید. ما بعلاوه سیستم گفت وگوی پویای بازی را می بینیم که می تواند بر اساس جایی که نگاه می کنید و آنچه می گویید، تغییر کند. Dont Nod اعلام نموده که بازیکنان می توانند انتخاب نمایند که حتی بعضی شخصیت ها را نادیده بگیرند و این باعث می گردد مکالمات واقعی تر و انتخاب ها مهم تر از همواره باشد.

لازم به ذکر است که در ژوئن، استودیوی سازنده عرضه بازی را از سه ماهه سوم سال 2024 تا اوایل سال 2025 به تعویق انداخت تا از همزمانی انتشار با بازی نو Life is Strange جلوگیری کند. در حالی که Dont Nod این سری را خلق نموده، اسکوئر انیکس به عنوان صاحب امتیاز آن، استودیوی دک ناین را موظف به توسعه Life Is Strange: Double Exposure نموده که برای انتشار در اکتبر امسال برنامه ریزی شده است.

بازی Lost Records: Bloom & Rage در دو قسمت در تاریخ 18 فوریه (29 بهمن) و 18 مارس (28 اسفند) امسال برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در همین حال، سازندکان اعلام نموده اند که با Maximum Entertainment همکاری می نمایند تا Lost Records: Bloom & Rage را به صورت دیسکی روی پلی استیشن 5 عرضه نمایند. تاریخ انتشار این نسخه به زودی اعلام خواهد شد. می توانید در ادامه تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 شهریور 1403 بروزرسانی: 7 شهریور 1403 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 1261

به "ببینید؛ بازی Lost Records در دو پارت جداگانه در 2025 عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بازی Lost Records در دو پارت جداگانه در 2025 عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید