برخورد جدی پلیس با دور دوربازان شبانه

به گزارش آیان کتاب، سرهنگ بیگلری گفت: با رانندگانی که شب ها با دوردور و ایجاد صدا های ناهنجار برای مردم مزاحمت ایجاد می نمایند برخورد جدی می گردد.

برخورد جدی پلیس با دور دوربازان شبانه

رئیس پلیس هدایت و رانندگی مازندران در گفت و گو با خبرنگار از ، با بیان اینکه تعداد تیم های گشتی نامحسوس پلیس را در طول شب بیشتر نموده ایم، گفت: با افرادی که شب ها با دور دور و ایجاد صدا های ناهنجار برای مردم استان مزاحمت ایجاد می نمایند برخورد جدی می گردد.

او اضافه نمود:در این طرح های شبانه گشت های انتظامی و گشت های راهور در داخل شهر و در ساعت هایی که تردد اینگونه خودرو ها بیشتر است به گشت زنی و اعمال قانون می پردازند.

سرهنگ بیگلری گفت:بیشتر تصادفات منجر به فوتی که در داخل شهر ها و داخل نوار ساحلی جاده ای انجام می گردد توسط رانندگانی است که بعضی از آنها حالت طبیعی ندارند.

او اضافه نمود:از این افرادی تست الکل گرفته شده، خودروی آن ها توقیف، فرد مورد نظر تحویل مراجع قضایی شده و گواهینامه آنها هم 6 ماه ابطال می گردد.

سرهنگ بیگلری گفت:با توجه به اینکه حجم تردد در داخل شهر ها کمتر شده معمولا بعضی از رانندگان محترم با سرعت بالا در داخل شهر ها تردد می نمایند که منجر به تصادف های فوتی و جرحی می شوند.

او اضافه نمود: محدودیت های شبانه کرونایی همچنان در همه شهر های استان از ساعت 22 شب تا 3 بامداد اعمال می گردد و متخلفان جریمه می شوند.

سرهنگ بیگلری با بیان اینکه ماموران پلیس هدایت و رانندگی استان نیز در 57 نقطه ورودی شهر های استان حضور دارند، گفت: افرادی که بدون داشتن مجوز قصد ورود به مازندران را داشته باشند اعمال قانون و به مبدا بازگردانده می شوند.

رئیس پلیس هدایت و رانندگی مازندران اضافه نمود:افرادی که پلاک های خودرا مخدوش نمایند پلیس خودرو را توقیف نموده و متخلفان تحویل مراجع قضایی می شوند.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 538

به "برخورد جدی پلیس با دور دوربازان شبانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد جدی پلیس با دور دوربازان شبانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید