12 تا از بهترین جاذبه های گردشگری تاونزویل استرالیا (تور استرالیا ارزان)

به گزارش آیان کتاب، تاونزویل در منطقه ها خشک شمال کوئینزلند در بزرگترین شهر گرمسیری استرالیا است که 320 روز افتابی را در سال در انجا را تجربه می نماید. با وجود نقش اصلی ان در قرار گرفتن به عنوان مرکز منطقه اما هنوز هم جاذبه های جهانگردی خیره کننده ای را مدیریت می نماید. Strand یک گردشگاه دست نخورده است که اطراف ان را خلیج کلولند در بر می شود و شن های طلایی ساحل ان غرور و عزت این شهر است. پرتگاه صورتی رنگی در این منطقه است که در یک سمت آن مسیر پیاده رویی پرطرفداری وجود دارد که منظره مجذوب کننده آن، طرح Jezzine Barracks ، تاریخچه نظامی قوی و میراث بومی تاونزویل را تقویت می نماید. از سمت دیگر Ross Creek بندر شهر است. از اینجا می توانید با کروز به منطقه غواصی ریف که میراث جهانی است بروید و یا 20 دقیقه با کشتی به جزیره Magnetic با خلیج های زیبا و کوالا های وحشی بروید. در پشت شهر ، 290 متر بالاتر از قلعه Hill ، یک گرانیت صورتی رنگ منظره وسیعی را برای جهانگرد ها و مردم محلی که به گردش و پیاده روی به ارتفاعات علاقه مند هستند، ایجاد نموده است. جاذبه های گردشگری تاونزویل استرالیاا؛ شامل غواصی از نوع غواصی برای کشف زندگی دریایی در اکواریومی در سطح جهانی و لذت بردن از پارک ها و باغ های زیبا و خیره کننده است. پس با در مجله خبرنگاران همراه باشید برای تماشای دیدنی های تاونزویل استرالیا...

12 تا از بهترین جاذبه های گردشگری تاونزویل استرالیا (تور استرالیا ارزان)

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

1) Strand

2.5 کیلومتر یکی از دیدنی های تاونزویل استرالیا در امتداد آب های ارام خلیج کلولند، Strand یک گردشگاه ساحلی معروف و جاذبه ای برای مردم محلی و گردشگر ها است. این نقطه عطفی برای جذب گردشگران به منطقه گرمسیری بعد از رسیدن ان ها به شهر است. حرکت درختان نارگیل در باد، آب های سبز آبی ساحلی با شن های طلایی و جزیره مغناطیسی در خط افق.

بچه ها زمین های بازی و پارک رنگارنگ ابی Strand را دوست دارند، جایی که سطل های شنی، سرسره های کوچک و آب پاش ها آن ها را در روز های داغ سرگرم می نماید. بچه ها و بزرگسالان می توانند به یک اندازه از استخر های چشمه های اب گرم ارام استفاده نموده و یا به شنا کردن در منطقه ها حفاظت شده دریایی اقیانوس بپردازند. دوچرخه سواری، پیاده روی و قدم زدن در امتداد خط افق کارهای محبوب دیگری هستند که شما می توانید انجام دهید. شما بعلاوه می توانید به ماهی گیری و استفاده از تجهیزات تناسب اندام و کایاک و تخته اسکی در اب های ارام بپردازید. این مکان بعلاوه محلی برای لذت بردن از پیک نیک یا ژلاتو و تعدادی زیادی از کافه ها و رستوران هایی در ان نزدیکی است. در انتهای شمالی Strand Jezzine Barracks یکی از جاذبه های گردشگری معروف است. کشتی هایی که به سمت جزیره Magnetic می روند و تور های قایقرانی به سمت ریف بزرگ از بندرگاهی که در امتداد جنوب شرقی Strand است خارج می شوند.

2) سفر یک روزه به جزیره Magnetic

فقط 8 کیلومتر از ساحل تاونزویل، جزیره Magnetic (به وسیله مردم محلی مگی نامیده می گردد) در اصل حومه شهر تاونزویل است. با توجه به نام ان این جزیره نا هموار و سنگی به لطف سواحل زیبا، خلیج های ارام و بیابان های فراوان خود مسافران زیادی را به خود جذب خود می نماید. جزیره Magnetic در منطقه ای واقع شده است که جزو میراث بزرگ دنیای غواصی می باشد و بیش از نیمی از ان پارک ملی با 24 کیلومتر مسیر پیاده روی است. Forts Walk بسیار معروف است. در طول این 90 دقیقه سفر محل تجهیزات و اسلحه جنگ دنیای دوم و پست فرماندهی را با دید 360 درجه نسبت به اقیانوس قابل دیدن است. جزیره Magnetic بعلاوه یکی از برترین مکان ها در استرالیا برای سنگ های گرانیت، درخت های اوکالیپتوس و زندگی کوالا ها در حیات وحش، شاخه های درخت های اوکالیپتوس در طول مسیر پیاده روی و همین طور خانه ای برای سایر حیوانات و انواع پرندگان است.

تخته سنگ های گرانیت، درختان اوکالیپتوس و درخت های کاج خم شده در لبه سواحل و صخره های مرجانی. خلیج های Nelly و Geoffrey از زیباترین جاذبه های گردشگری تاونزویل استرالیا هستند که به خاطر جمع شدن تخته سنگ ها در این محل راهنمای خوبی برای شما خواهند بود. تور های قایق رانی به ریف ها و سواحل دیگر نیز محبوب و معروف هستند که بسیاری از ان ها به وسیله زمینی غیر قابل دسترسی هستند. کارهای محبوب دیگری که می توانید در این محل انجام دهید شامل اسب سواری در ساحل، ماهی گیری، قایق رانی و غواصی عمیق هستند.

بسیاری از مسافران شب را در جزیره طی می نمایند به همین دلیل می توانند وقت خود را صرف بازدید از دیدنی های تاونزویل استرالیا نمایند. موتل روستای ارکادیا یک انتخاب ارزان است. منطقه معروف شنا در خلیج آلما و فلفل های ابی پر هواداران و همینطور اپارتمان های مناسب برای خانواده ها که چشم انداز ان ها جزیره Magnetic است.

رسیدن به جزیره بسیار اسان است. با کشتی از تاونزویل معمولا 20 دقیقه طول می کشد و به محض رسیدن تاکسی ها به صورت ماشین یا موتور اسکوتر در دسترس شما خواهد بود. بلیط دور جزیره Magnetic فرصتی برای به دست اوردن تجربه خود از جزیره است که حدود 40 دقیقه طول می کشد.

3) قلعه Hill

در مرکز تاونزویل، این قلعه برجسته ترین نشانه از شهر و از جاذبه های گردشگری تاونزویل استرالیا است که تخته گرانیت 290 متری صورتی رنگی واقع شده است که در بالای ان چشم انداز زیبا 360 درجه قابل دیدن است. شما می توانید تمام راه های عبوری از خط ساحلی به سمت جزیره Magnetic، یا زمین ها و خانه ها را ببینید. مسیر های پیاده روی تپه معین شده اند و بازدید نمایندگان و مردم محلی روزانه به عنوان ورزش و تمرین روزانه از ان صعود می نمایند. با توجه به مسیری که انتخاب می کنید پیاده روی حتی می تواند به یک کیلومتر هم برسد اما اگر احساس خستگی کردید می توانید مسیر دیگری را انتخاب کنید.

قلعه Hill تاریخچه جالبی دارد. در طول جنگ دنیای دوم، سربازان امریکایی از قلعه استفاده می نمایند تا به عنوان نقطه شروعی عمل نموده و ان را تخریب نمایند سپس پل سنگی ساختند تا به جزیره Magnetic بروند. خوشبختانه این اتفاق نیفتاد و امروزه دیدنی های تاونزویل استرالیا زیاد است. برترین زمان برای بیرون رفتن در صبح زود یا بعد از ظهر است چون در این زمان دما سردتر است.

4) مخفیگاه بیلابونگ

پناهگاه بیلابونگ خانه ای برای حیوانات محلی از جمله کوالا ها، کانگورو ها، کاساواری ها، کروک ها، دینگو ها و وومبات ها است. بهتر از همه شما در این مکان می توانید به بسیاری از این حیوانات نزدیک شوید با انها ارتباط برقرار کنید و با ان ها عکس بگیرید. مجذوب کننده ترین کارها در اغوش کشیدن کوالا ها و وومبات ها، با دست غذا دادن به کانگورو ها و والابی ها و گرفتن خزندگان است. نمایش های منظمی در طول روز اجرا می شوند مثل نمایش غذا دادن به کروک و پرواز ازادانه پرنده ها. در نتیجه شما می توانید چیز های زیادی در خصوص حیوانات یاد گرفته و ان ها را موقع حرکت کردن و فعالیت ببینید. این یک روز بی نظیر برای کل اعضای خانواده به ویژه برای بچه ها است. مکان ان: 17 کیلومتری جنوب تاونزویل در بزرگراه بروس.

5) Jezzine Barracks و موزه نظامی شمال کوئیزلند

در چشم انداز زیبای رو به روی دریا یکی از جاذبه های گردشگری تاونزویل استرالیا در انتهای شمالی Strand ، Jezzine Barracks مکانی برای مرور تاریخچه نظامی شگفت انگیز این منطقه و میراث بومی ان را فراهم نموده است. محلی زیبا برای راه رفتن در زیر نور خورشید و شنیدن داستان های شکل گیری این شهر. این زمین با مساحت 15 هکتار که در سال های 1885 تا 2006 استفاده می شده است و نقش کلیدی را در دفاع از استرالیا بر عهده داشته است. از این محل شما می توانید چشم انداز زیبا یی از کل Strand ، شهر و دریا داشته باشید.مردم Wulgurukaba و Bindal صاحبان قدیمی این سرزمین ها بوده و به ان ها گارابارا می گویند. و شما می توانید درباره فرهنگ و هنر ان ها چیزهای زیادی یاد بگیرید. در این منطقه نمایشگاه های بومی برگزار می شوند و بچه ها می توانند سرگرم شوند . هوا درپیاده روی در وسط روز می تواند بسیار گرم باشد پس برترین زمان برای بازدید صبح زود یا بعد از ظهر است.

همین طور بخشی از این منطقه موزه ارتش ازاد در شمال کوئینزلند است که تمرکز ان بر روی تاریخ استرالیا و درگیری های نظامی مربوط به جنگ بائر، جنگ دنیای اول و دوم، جنگ ویتنام و جنگ کره می باشد. افراد متخصص و داوطلب به برگزاری تورهایی براری افزایش اطلاعات بازدید نمایندگان می پردازند.

6) ریف HQ اکواریوم بزرگ ریف

اگر شما نمی توانید به ریف های بزرگ استرالیا که جزو دیدنی های تاونزویل استرالیا محسوب می شوند سری بزنید، می توانید حداقل نگاهی به موجودات زنده ای که در بزرگترین اکواریوم ریف دنیا زندگی می نمایند بزنید. ریف HQ خانه ای برای زندگی بیش از 150 گونه از حیوانات دریایی مثل انواع کورال های نرم و سخت است. تونلی در این مکان طراحی شده که شما می توانید از نزدیک کوسه های شکارچی غول پیکر را ببینید. یک تیم حافظت قوی در این مکان مستقر است. برنامه های ویژه ای مثل نمایش غواصی، نمایش غذا دادن به کوسه، گفت وگو با لاک پشت و کارگاه های اموزشی در خصوص نگه داشتن حیوانات در این مکان برگزار می شوند. بیمارستان لاک پشت یک برنامه برجسته است که نشان می دهد چگونه الودگی زندگی دریایی را به خطر می اندازد.

7) سفر روزانه عالی Barrier Reef

شهر تاونزویل استرالیا یک شهر پرطرفدار برای مسافرت به یکی از گنجینه های ارزشمند جاذبه های گردشگری تاونزویل استرالیا است. سفرهای روزانه به طور معمول شامل یک قایق سواری 2.5 ساعته به یک ساحل صخره ای نزدیک است، که در آن شما می توانید با لاک پشت های دریایی، نوعی ماهی های پهن، کوسه های صخره ای، ماری وارس و یک گیاه خیره نماینده که از نوعی زندگی دریایی دیگر است، در میان صخره های رنگارنگ مرجانی، به تفریح بپردازید. مسافران با غواصی و اسنورکل ادرنالین به Lodestone Reef سفر می نمایند و بعلاوه سفرهای روزانه به Kelso Reef، که یک ساعت و 45 دقیقه از شهر تاونزویل استرالیا وجود دارد، و همین طور جزیره درخت نخل وجزیره ارفیوس که به وسیله SeaLink در کوئینزلند واقع شده است برای سفرهای روزانه مناسب است. در اوج فصل، غواصی ناحیه ای از راه دور، سفرهای روزانه به جزیره Pelorus و جزایر Orpheus را ارائه می گردد. صخره های بزرگ سد مانند و سفرهای دریایی و غواصی از شهر توسانویل یا جزایر مغناطیسی یک گزینه محبوب هم برای غواص و هم برای اسنورکلر ها است. این ماجراجویی تمام روزه شامل ناهار، تنقلات، نوشیدنی ها و تمام تجهیزات برای شما است.

8) رودخانه

این یک پروژه در ساحل رودخانه Ross است که تعداد زیادی پارک، سورتمه ابی در امتداد رودخانه و سالن های فرهنگی ورزشی همراه ان هستند. این برترین مکان برای داشتن اوقاتی خوش برای خانواده ها است. محبوب ترین فعالیت ها در اینجا استخر تالاب های رایگان، لذت بردن از پیک نیک در مقابل رودخانه و قدم زدن و دوچرخه سواری و یا دویدن در امتداد ساحل هستند. بچه ها از دیدن لاک پشت ها و اردک ها در رودخانه لذت می برند. شما حتی می توانید یک wallaby را در این منطقه ببینید. اینجا از مجذوب کننده ترین دیدنی های تاونزویل استرالیا به شمار می رود که البته باید بازار ها و فیلم های رایگان شبانه را هم به این تفریح ها اضافه کنید. دوستداران هنر می توانند در گالری ها و هنر های عمومی شرکت نمایند و اگر اشتهای شما باز شد می توانید از یک وعده در کافه لذت ببرید. در این جا حضور سگ ها مسئله ای ندارد و شما می توانید حتی سگ خود را هم به این مکان بیاورید!

9) موزه کوئینزلند گرمسیری

موزه کوئینزلند از دیگر جاذبه های گردشگری تاونزویل استرالیا است. این موزه فوق العاده با همه چیزهایی که متعلق به کوئینزلند گرمسیری است از زمان های دور تا امروز بوده است. این موزه پر از تفریح و اوقات خوش برای شما است. که هم بچه ها و هم بزرگسالان را سرگرم خود می نماید. محبوب ترین در این موزه پاندورا HMS است که بیانگر داستانی مربوط به کشتی تاریخی است که به Bounty فرستاده شد اما در ساحل کیپ نیویورک در سال 1790 غرق شد. و در سال 1977 دوباره کشف شد که مصنوعات ساخته شده در این بخش از موزه زندگی قرن 18 ام را نشان می دهد. سایر نکات برجسته این موزه نمایشگاه تجهیزات غواصی و زیست بوم های متنوع کوئینزلند هستند که در نوع خود بی نظیر هستند. بچه ها ماجرا های کشتی خراب شده و جنگل های انبوه را دوست دارند و با چیز هایی مثل پل طنابی سرگرم می شوند. اینجا جایی است که می توانند درباره زیست بوم ها و گیاهان و حیوانات یاد بگیرند. این موزه بعلاوه راجع به موضوعات جالب مثل دایناسور ها هم صحبت می نمایند.

10) تورهای دیدنی نهنگ

دیدن یک نهنگ از داخل اب فراموش نشدنی خواهد بود و شما شانس دیدن این چشم انداز را خواهید داشت. از ژوئیه تا سپتامبر نهنگ های گوژپشت اب های گرم را اطراف جزایر پالم در شمال Townsville شنا می نمایند. تورها معمولا در امتداد جزایر Pelorus و Orpheus در پی این موجودات غول پیکر برپا می شوند. شما با داشتن پیک نیک و خوردن ناهار در جزیره Orpheus می توانید به ماهی ها غذا بدهید و اگر شرایط مساعد بود به شنا کردن در اب شفاف و تمیز انجا بپردازید. از لوسیندا با کروز حدود 1 ساعت و از Townsville با ماشین 45 دقیقه راه هست اما مسیر زمینی نیز در نظر گرفته شده است این تورها به وسیله بیولوژیست دریایی اجرا می شوند می توانید نگاهی به جزیره پالم انداخته و لاک پشت و دلفین ها را نیز دیدن کنید. چراکه اینجا از شگفت انگیزترین دیدنی های تاونزویل استرالیا محسوب می گردد.

11) باغ گیاه شناسی

خوشبختانه با اندازه قابل توجهی از نور خورشید و باران های گرمسیری، جای تعجب نیست که Townsville جای نه فقط یک باغ بلکه چهار باغ زیبا است. در پای قلعه Hill باغ های کوئینز در سال 1870 تاسیس شدند. قدیمی ترین باغ ها و برترین نمونه باغ گرمسیری است. تمرکز ان بر روی گیاهان زینتی به ویژه برای دوست داران گل و میوه است. مسیر های پیاده روی در بین پالم های باشکوه، بوته های ینامن، درختان انجیر، کاکتوس، زنجبیل و گل های رز عبور می نمایند. کوچکتر ها هم زمین بازی و محل نگهداری پرنده ها را دوست دارند. در نزدیکی رودخانه Ross Townsville Palmetum, حدود 300 گونه از پالم ها و یکی از بزرگترین کلکسیون پالم را در خود جای داده است. اینجا همین طور یک مکان معروف برای لذت بردن از چای بی نظیر و درجه یک Tumbetin Lodge است. باغ اندرسون بزرگترین باغ شهر است که 25 هکتار پالم، سیکاد، مجموعه گسترده ای از پاندانوس و باغ گرمسیری دارد. این تنها باغ گیاه شناسی در شهر Townsville است که عبور برای وسایل نقلیه مجاز است. با حدود 20 دقیقه رانندگی به باغ Dan Gleeson Memorial می رسید که می تواندی پیک نیکی با مشاهده منظره ها بی نظیر داشته باشید.

12) غواصی یونگالا SS

در 23 مارس 1911 کشتی مسافربری یونگالا SS از مکه به شمال حرکت کرد اما هیچ وقت به مقصد خود نرسید. بدون امواج رادیویی و هیچ گونه نوری و عدم دانش کاپیتان از توفان منطقه، طوفان با تمام نیرو و قدرت خود کشتی را به جنوب Townsville کشانده و تمام 122 مسافر جان خود را از دست دادند. این کشتی با وجود کوشش غواصان تا بیش از 50 سال پیدا نشد تا این که در سال 1958 پیدا شد. امروزه یونگالا SS یکی از معروف ترین غواصی های دنیا است. انجا خانه ای برای موجودات دریایی مختلفی از جمله لاک پشت، کوسه، مارهای دریایی، باراکودا، گروپر است. غواصی کشتی خرد شده یونگالا SS یک محل معروف است که شامل وعده ناهار، دو غواصی اب ازاد و خمل و نقل از Townsville می باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 1 بهمن 1401 بروزرسانی: 1 بهمن 1401 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 1138

به "12 تا از بهترین جاذبه های گردشگری تاونزویل استرالیا (تور استرالیا ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 تا از بهترین جاذبه های گردشگری تاونزویل استرالیا (تور استرالیا ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید