بهره برداری از مرکز فرهنگی سعدی

به گزارش آیان کتاب، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر با اشاره به سفر به استان فارس از بهره برداری چند مراکز فرهنگی؛ از جمله مرکز فرهنگی سعدی اطلاع داد.

بهره برداری از مرکز فرهنگی سعدی

ایرنا: علی اصغر مونسان در این پیغام توئیتری نوشت: فارس از محورهای اصلی گردشگری کشور، به ویژه در حوزه فرهنگی و ادبی است.

وی اضافه نمود: در جریان سفری که به این استان خواهم داشت، به منظور توسعه گردشگری و صنایع وابسته از چند پروژه مهم بهره برداری می گردد. مرکز فرهنگی سعدی در کنار آرامگاه آن شاعر عظیم، از مهم ترین این طرح ها است.

شیراز شهری است که به واسطه بسیاری شاخص های فرهنگی و تمدنی آیینه تمام نمای سرزمین مادری و دیار همزیستی و گفتمان اقوام و مذاهب در تاریخ بوده است. شیراز، آکنده از حس جاودانه شعر و شاعرانگی از سال های دور و نزدیک که معروفیت شاعرانش تنها به مرزهای این کشور محدود نمی گردد.

معروفیت این شهر تنها به حافظ و سعدی و شاعران پرآوازه اش خلاصه نمی گردد. شیراز شهر یادمانهای باستانی، باورهای اهورایی و اندیشه های پرفروغ اسلامی است که از دل تاریخی باشکوه به جای مانده است.

به گزارش ایرنا، علی اصغر مونسان هفته گذشته هم با سفر به استان مازندران و گیلان چند طرح آماده بهره برداری در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افتتاح کرد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 672

به "بهره برداری از مرکز فرهنگی سعدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از مرکز فرهنگی سعدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید