بوفالو، پیشرفته ترین چادر سفری جهان

به گزارش آیان کتاب، معرفی چادر مسافرتی بوفالو

برای شخصی که مدام در سفر است و یا حتی گاهی سفر می نماید، داشتن یک خانه کوچک هر چند موقت، تا جایی که بسیار شبیه به خانه اصلی اش باشد، خیلی مهم است؛ خانه ای که به او احساس امنیت و آسایش بدهد. در این نوشتار از خبرنگاران می خواهیم شما را با پیشرفته ترین چادر سفری جهان به نام بوفالو آشنا کنیم. چادری که شکل هرمی آن، بسیار جالب و متفاوت از چادرهایی است که تا حالا دیده اید.

بوفالو، پیشرفته ترین چادر سفری جهان

چادری الهام گرفته شده ار چادر کوچ نشینان

شاید تا حالا چادرهای کوچ نشینان را دیده باشید. چادرهایی هرمی شکل که سالهای سال است خانه کوچ نشینان است. بوفالو دقیقا از این چادرها الهام گرفته و طراحی شده است و ویژگی های خوب زیادی دارد که در زیر به آنها پرداخته شده است:

- سادگی در نصب: بوفالو، وزنی معادل 20 کیلوگرم دارد و در نتیجه باز کردن و بستن آن، اصلا کار سختی نیست و تقریبا حدود 2 دقیقه زمان می برد. شاید با شنیدن نام پیشرفته فکر می کنید که با یک چادر بزرگ و جاگیر روبرو هستید اما طراحان این چادر، آن را طوری طراحی نموده اند که بتواند به راحتی در صندوق عقب اتوموبیل، جا بگیرید.

- طراحی متمایر: چون طراحی این چادر با تمام چادرهایی که تا به حال دیده اید فرق دارد، بنابراین در آن هیچ نیازی به سیم و طناب نگهدارنده نیست و در واقع تمام دشواری های طراحی چادرهای قبلی را مرتفع نموده است و در نتیجه نصب راحتی هم دارد.

- قابلیت داشتن جا برای آویزان کردن وسایل: بوفالو، بدنه محکمی دارد و طوری طراحی شده است که به راحتی می تواند تا 130 کیلو وزن را در حال آویزان کردن وسایل، تحمل کند. بنابراین می توانید روی بدنه آن، همه وسایل سفرتان را آویزان کنید. از یک لامپ کوچک گرفته تا کوله سفرتان!

- چادری سازگار با محیط زیست: چادر بوفالو کاملا با محیط اطراف خود سازگار است و این به این معناست که اگر مثلا باران یا برف ببارد، می تواند خود را متناسب با شرایط پیش آمده تغییر دهد تا کیفیت بیشتری داشته باشد.

- جریان هوای کافی: یکی دیگر از خصوصیات خوب این چادر، عبور جریان هوای کافی است. این چادر 1 در و 4 پنجره بزرگ دارد و در نتیجه جریان هوای رضایت بخشی در آن وجود دارد.

ویژگی های دیگر چادر بوفالو:

1- چادر از جنس نایلون است و در برابر آتش سوزی، کاملا مقاوم.

2- خاصیت ضد آبی دارد.

3- وزن آن به نسبت ویژگی هایی که دارد، سبک است و اصلا ناراحت کننده نیست.

4- به علت وجود در و پنجره های بزرگ، سیستم تهویه فوق العاده ای دارد.

5- فضای داخلی آن بزرگ و جادار است و نصب راحتی دارد.

6- به علت وجود رنگ خاصی که در پارچه آن به کار رفته، در برابر گرما و اشعه UV، مقاوم است.

7- نیازی به سیم و یا نگهدارنده مرکزی ندارد.

منبع: alienbuffalo.com

منبع: الی گشت
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 962

به "بوفالو، پیشرفته ترین چادر سفری جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفالو، پیشرفته ترین چادر سفری جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید