تامین بودجە مورد احتیاج برای ارتقاء تصفیە خانە فاضلاب سنندج

به گزارش آیان کتاب، خبرنگاران/کردستان مدیرکل دیوان محاسبات استان کردستان با اشاره به اینکه کار بزرگی در تصفیه خانه فاضلاب سنندج اجرا شده است، گفت: انشاالله هرچه سریع تر بودجه مورد احتیاج ارتقای تصفیه خانه فاضلاب سنندج تامین گردد.

تامین بودجە مورد احتیاج برای ارتقاء تصفیە خانە فاضلاب سنندج

مقیمی

امروز یکشنبه 24 بهمن ماه در بازدید از طرح توسعه تصفیه خانه فاضلاب سنندج و بعلاوه سد ژاوه با اشاره به اینکه کار بزرگی در تصفیه خانه فاضلاب سنندج صورت گرفته است، گفت: انشاالله هرچه سریعتر بودجه مورد احتیاج ارتقای تصفیه خانه فاضلاب سنندج تامین گردد.

وی با بیان اینکه دیوان محاسبات در کنار مدیرانی است که دنبال حل مشکل باشند، اضافه کرد: از همه ظرفیت های در اختیار برای پیگیری اتمام طرح توسعه تصفیه خانه فاضلاب سنندج استفاده خواهیم کرد.

تخت شاهی مدیرعامل آبفا کردستان نیز ضمن ارائه گزارشی از نحوه فعالیت تصفیه خانه فاضلاب سنندج، جداسازی آب های سطحی از فاضلاب را یک احتیاج ضروری دانست و گفت: این کار در سنندج عقیم مانده و باید آب های سطحی به وسیله شهرداری سنندج راهنمایی و مدیریت گردد چرا که ورود این آب های سطحی به تصفیه خانه فاضلاب فشار زیادی به تصفیه خانه وارد و موجب استهلاک آن می گردد.

وی با اشاره به اینکه تصفیه خانه فاضلاب سنندج جزو تصفیه خانه های برتر کشور است، عنوان نمود: متاسفانه برنامه ای برای استفاده از پساب فاضلاب در استان وجود ندارد که ضروری است این کار به وسیله جهاد کشاورزی انجام گردد.

تخت شاهی با تاکید بر اینکه فرایند کامل در تصفیه خانه فاضلاب سنندج انجام می گردد، گفت: نگرانی اصلی ما افزایش ساخت و سازهای بی رویه و توسعه روزافزون منطقه ها منفصل شهری است که موجب افزایش حجم فاضلاب ورودی می گردد و ساماندهی فاضلاب این نواحی بودجه ای طلب می نماید که امیدواریم هرچه سریعتر تامین گردد.

مدیرعامل آبفا کردستان با بیان اینکه شیرابه زباله موجب آلودگی منابع زیرزمینی آبی می گردد گفت: کار مهمی که در تصفیه خانه فاضلاب سنندج انجام شد اتصال این شیرابه ها به تصفیه خانه فاضلاب است که موجب جلوگیری از آلودگی منابع آبی زیرزمینی می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 959

به "تامین بودجە مورد احتیاج برای ارتقاء تصفیە خانە فاضلاب سنندج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین بودجە مورد احتیاج برای ارتقاء تصفیە خانە فاضلاب سنندج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید