حمایت اقتصادی از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه فوتونیک لیزر و مواد پیشرفته

به گزارش آیان کتاب، نشستی برای آشنایی شرکت های دانش بنیان حوزه فتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت با خدمات صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس برگزار می گردد.

حمایت اقتصادی از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه فوتونیک لیزر و مواد پیشرفته

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با حمایت ستاد توسعه فناوری های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، خدمات و توانمندی های صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس متناسب با احتیاجهای شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معرفی می گردد.

این نشست 18 اردیبهشت ماه امسال برگزار می گردد. کسب وکارهای دانش بنیان فعال در حوزه فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت با حمایت های صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس آشنا می شوند تا از این راستا بتوانند کسب وکارهای دانش بنیان خود را توسعه دهند.

صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس با مشارکت بخش خصوصی و دولتی، براساس مجوز کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری خدمات تخصصی اقتصادی به شرکت­ های دانش ­بنیان و فناور به ویژه شرکت های فعال در حوزه فتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت ارائه می نماید.

این خدمات شامل اعطای انواع تسهیلات، صدور ضمانت­نامه، مشارکت خطرپذیر و عاملیت اقتصادی است. این صندوق با بهره گیری از دانش اقتصادی و تخصصی، نسبت به طراحی و اجرای شیوه ­های نوین ارائه خدمات اقتصادی تخصصی متناسب با احتیاج شرکت ­ها اقدام نموده است. در این راستا نیز از ظرفیت نظام بانکی کشور بهره ­مند شده است تا بتواند بخشی از احتیاجهای زیست بوم فناوری کشور را برطرف کند و برای برطرف دغدغه های تامین اقتصادی و مشاوره ای صاحبان مشاغل در این زیست بوم گام بردارد.

همچنین در این نشست، ضمن معرفی خدمات صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، مزیت های مراجعه شرکت های دانش بنیان حوزه های حوزه مواد پیشرفته، لیزر و فوتونیک به صندوق تشریح می گردد. معرفی خدمات اختصاصی صندوق برای شرکت های حوزه مواد پیشرفته، لیزر و فوتونیک؛، پرسش و پاسخ نمایندگان شرکت ها درباره این خدمات و دریافت احتیاجهای تخصصی شرکت ها و افزایش تعامل از دیگر بخش های این نشست به شمار می رود.

امکان حضور در این نشست به صورت مجازی فراهم بوده و با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط فعلی ناشی از بیماری کرونا، امکان حضور در محل برگزاری نشست برای تعداد بسیار محدودی از شرکت ها نیز فراهم است.

علاقمندان برای حضور در این رویداد می توانند به وسیله لینک رویداد در نشست شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 574

به "حمایت اقتصادی از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه فوتونیک لیزر و مواد پیشرفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت اقتصادی از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه فوتونیک لیزر و مواد پیشرفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید