تور آفریقای جنوبی ارزان: کاهش موارد امیکرون در آفریقای جنوبی، موج پشت سر گذاشته شد

به گزارش آیان کتاب، کارشناسان پزشکی می گویند، کاهش قابل توجه موارد نو کرونا در آفریقای جنوبی در روزهای اخیر ممکن است نشان دهنده این باشد که افزایش چشمگیر موارد ابتلا به کرونا در این کشور با موضوع سویه امیکرون اوج خود را پشت سر گذاشته است.

تور آفریقای جنوبی ارزان: کاهش موارد امیکرون در آفریقای جنوبی، موج پشت سر گذاشته شد

با تور آفریقای جنوبی ارزان یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، کارشناسان پزشکی می گویند، کاهش قابل توجه موارد تازه کووید 19 در آفریقای جنوبی در روزهای اخیر ممکن است نشان دهنده این باشد که افزایش چشمگیر موارد ابتلا به کرونا در این کشور با موضوع سویه امیکرون اوج خود را پشت سر گذاشته است.

به گفته محققان، شمارش روزانه موارد ویروس از این جهت که می تواند تحت تأثیر آزمایش های ناهموار، تأخیر در گزارش گیری و سایر نوسانات قرار گیرد کاملاً غیرقابل اعتماد است، اما به طورکلی موارد ابتلا به سویه امیکرون ممکن است به سرعت پس از یک افزایش شدید کاهش یابد.

آفریقای جنوبی در خط مقدم موج سویه تازه بوده و دنیا در پی هر گونه نشانه ای از ادامه این موج است تا تعیین گردد چه چیزی در انتظار است.

مارتا نونس، محقق ارشد واکسن در بخش تجزیه و تحلیل بیماری های عفونی دانشگاه ویتواترزند به آسوشیتدپرس گفت: پس از ثبت بیش از 27 هزار مورد تازه در سراسر کشور در پنجشنبه گذشته، این تعداد در روز سه شنبه به حدود 15 هزار و 424 مورد کاهش یافت. در استان خائوتنگ، پرجمعیت ترین استان آفریقای جنوبی با 16 میلیون نفر جمعیت و بعضی از شهراهی دیگر کاهش زودتر آغاز شده و ادامه یافته است.

وی ادامه داد: بروز سویه تازه موج کوتاهی بود و خبر خوب این است که از نظر بستری شدن و مرگ و میر در بیمارستان خیلی شدید نبود. از نظر اپیدمیولوژی غیرمنتظره نیست که افزایش بسیار شدید، مانند آنچه در ماه نوامبر شاهد بودیم، با کاهش شدید همراه گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 879

به "تور آفریقای جنوبی ارزان: کاهش موارد امیکرون در آفریقای جنوبی، موج پشت سر گذاشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی ارزان: کاهش موارد امیکرون در آفریقای جنوبی، موج پشت سر گذاشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید