آشنایی با رستوران های حلال در تورنتو کانادا

به گزارش آیان کتاب، یکی مهم ترین دغدغه های مسافران ایرانی یافتن رستوران های حلال در تورنتو کانادا می باشد که در آن ها غذا ها با روش ها و مواد حلال به شکل شرعی طبخ می شود. تعداد مسلمانان در شهر تورنتوی کانادا بسیار زیاد می باشد و به همین علت تعداد رستوران های حلال که در این شهر وجود دارد نسبت به دیگر شهر ها قابل توجه میباشد.

آشنایی با رستوران های حلال در تورنتو کانادا

در ادامه ما قصد داریم تعدادی از بهترین رستوران های حلال در تورنتو را به شما معرفی کنیم، در تور کانادا با ما همراه باشد.

رستوران بامیان کباب

رستوران بامیان کباب یک رستوران افغانی می باشد و در منوی خود انواع کباب های خوشمزه و لذیذ را به مشتریان ارائه می کند. آشپزی در کشور افغان ستان وجه اشتراکات بسیار زیادی با آشپزی در کشور ما دارد و به همین علت مطمئنا طعم غذاها و کباب باب میل ایرانیان و مسلمانان خواهد بود.

درون این رستوران که یکی از بهترین و معروف ترین رستوران های حلال در تورنتو کانادا می باشد، شما میتوانید انواع کباب های لذیذ را، همچون کباب چوپان و کباب چاپلی تند یا اسپایسی را امتحان کنید.

بیشتر سفارشات این رستوران همراه با برنج و سالاد و میباشد و در کنار آن برای دسر بیشتر فرنی به مشتریان ارائه می شود.

رستوران برگرناتور

اگر هنگامی که در تورنتو در حال گشت وگذار می باشید و دلتان یک همبرگر درست و حسابی و لذیذ قصد دارد، پیشنهاد میکنیم که حتما به رستوران برگرناتور بروید و از همبرگر های فوق العاده ی آن لذت ببرید.

این رستوران یکی از بهترین رستوران های حلال در تورنتو کانادا است و کلیه غذاهای منویش طبق موازین شرعی و حلال تهیه می شود و هیچ گونه نوشیدنی غیراسلامی هم در آن سرو نمی شود.

رستوران برگرناتور نیز در کنسینگتون مارکت قرار گرفته و بعد از گشتن در این منطقه و خرید می توانید برای غذا خوردن به این رستوران بیایید.

رستوران پارامونت فاین فودز

یکی از بهترین شاورماهای تورنتو در رستوران پارامونت فاین فودز سرو میشود که خود یکی از معروف ترین رستوران های حلال در تورنتو کانادا میباشد. این رستوران در منوی خود انواع غذاهای عربی و خاورمیانه ای همچون زعتر، شاورما، گوشت گریل شده و دسرهای مختلف مثل باقلوا را داراست.

در کنار طعم لذیذ و خوشمزه این رستوران، طبخ حلالِ غذاهای رستوران کافی میباشد تا شما در سفر به تورنتو برای غذا خوردن این رستوران را انتخاب کنید.

این رستوران داری 5 شعبه در سرتاسر تورنتو میباشد.

رستوران گورمت مالزی

فعالیت معروف این رستوران ارائه غذاهای کشور مالزی می باشد و در مرکز شهر تورنتو واقع شده است.

اگر شما جز افرادی می باشید که به غذاهای فوق العاده مالزی علاقه مند هستید، می توانید هنگام سفر به شهر تورنتو به این رستوران رفته و خاطره ای خوب را برای خود رقم بزنید.

در رستوران Gourmet Malaysia، انواع غذاهای گوشتی همچنین انتخاب های گیاهی به روش اسلامی و حلال به مشتریان ارائه می شود.

حجم غذاهای این رستوران نسبت به قیمتش بسیار زیاد میباشد که کاملا برایتان به صرفه بوده و مطمئنا با پرداخت مبلغی مالی می توانید اندازه قابل توجهی غذا سفارش داده و لذت ببرید.

رستوران حلال گایز The Halal Guy

رستوران حلال گایز در واقع نام رستورانی زنجیره ای می باشد که شعبه اصلی و مرکزی آن در شهر نیویورک می باشد.

این رستوران یکی از پیشگامان غذای حلال آمریکایی به حساب می اید.

در شعبه تورنتو این رستوران با توجه به غذاهای خوشمزه ای که دارد یکی از بهترین رستوران های حلال در تورنتو محسوب می شود.

تمامی غذاهای این رستوران بر طبق موازین شرعی و کاملا حلال طبخ شده و هیچ گونه نوشیدنی غیراسلامی هم در آن سرو نمی شود. بنابراین مشتریان مسلمان می توانند با خیال راحت به این رستوران آمده و سفارش بدهند.

در این رستوران انواع غذاها با گوشت گاو، مرغ، انواع سالاد و فلافل و نوشیدنی های گوارا و دلچسب در منو ای کامل و متنوع ارائه می دهد.

کریو گریل هاوس Crave Grill House

اگر در هنگام سفرتان دلتان استیک و غذاهای گوشتی خواست، یکی از بهترین رستوران های حلال در تورنتو، رستوران کریو گریل هاوس است که انتخابی بسیار ایده آل برای شما محسوب میشود.

این رستوران در منوی خود انواع استیک ها، بره کباب، دنده کباب، انواع پاستا و غذاهای دریایی را دارد و تمامی انها نیز طبق موازین شرعی و اسلامی تهیه و طبخ می شود.

پیشنهاد ویژه ی ما استیک پپرکورن می باشد که همراه با پوره سیب زمینی سرو می شود و ترکیبی لذیذ و بی نظیری را به وجود می آورد.

تمام غذاهای گوشتی این رستوران طبق موازین شرعی و اسلامی پخته میشود و همچنین هیچ گونه نوشیدنی غیراسلامی هم در این رستوران سرو نمی شود.

پس اگر شما در تورنتو هستید و می خواهید با خیال راحت در یک رستوران انواع استیک و کباب را سفارش بدهید به هیچ عنوان رستوران کریو گریل هاوس را از دست ندهید.

انتشار: 6 شهریور 1401 بروزرسانی: 6 شهریور 1401 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 1068

به "آشنایی با رستوران های حلال در تورنتو کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با رستوران های حلال در تورنتو کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با رستوران های حلال در تورنتو کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید