روسیه به دنبال میزبانی لیگ ملت های والیبال

به گزارش آیان کتاب، رئیس فدراسیون والیبال روسیه خاطرنشان کرد که کشورش آماده قبول میزبانی لیگ ملت های 2021 است.

روسیه به دنبال میزبانی لیگ ملت های والیبال

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، طبق اعلام رسمی فدراسیون دنیای والیبال، لیگ ملت های سال 2021 با اعمال محدویت های معین و در شرایط قرنطینه برگزار خواهد شد. فدراسیون دنیای هنوز جزئیات بیشتری از نحوه برگزاری مسابقات منتظر ننموده است.

استانیسلاو شوچنکو، رئیس فدراسیون والیبال روسیه در خصوص برگزاری لیگ ملت های 2021 گفت: فدراسیون دنیای برگزاری لیگ ملت های والیبال 2021 را در شرایط قرنطینه به تصویب رسانده و همه می دانند که تعدد سفر در جریان مسابقات، ممکن نیست. بنابراین، لیگ ملت ها باید در مکانی واحد، تحت نظارت مستمر پزشکی و خارج از شهر برگزار گردد. گزینه دیگری برای انجام مسابقات وجود ندارد.

رئیس فدراسیون والیبال روسیه ادامه داد: همه 16 تیم حاضر در لیگ ملت ها در خصوص برگزاری مسابقات در شرایط قرنطینه، اتفاق نظر دارند. این مسابقات حدود یک ماه طول خواهد کشید و ممکن است تیم ها 4 روز در هفته بازی و 3 روز استراحت نمایند. هنوز در این مورد، تصمیمی گرفته نشده است.

وی گفت: روسیه، پیشنهاد میزبانی لیگ ملت ها را در شهر آپانا (شرق روسیه و در ساحل دریای سیاه) به فدراسیون دنیای ارائه نموده است. آپانا، جزو معدود شهرهایی است که امکانات و شرایط میزبانی مسابقات را دارد. مرحله نهایی هم به احتمال زیاد در تورین برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون والیبال روسیه توضیح داد: کنگره دنیای FIVB برای نخستین بار در تاریخ به صورت آنلاین در ماه فوریه برگزار می گردد و تمام تصمیمات در این جلسه گرفته خواهد شد.

پیش از این لهستان و ایران هم خواستار میزبانی لیگ ملت های والیبال 2021 شده بودند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 407

به "روسیه به دنبال میزبانی لیگ ملت های والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه به دنبال میزبانی لیگ ملت های والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید