ساوت گیت: لینگارد نشان داد که از کیفیت بالایی برخوردار است

به گزارش آیان کتاب، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس از عضو منچستریونایتدی تیمش تمجید کرد.

ساوت گیت: لینگارد نشان داد که از کیفیت بالایی برخوردار است

به گزارش خبرنگاران، گرث ساوت گیت در پی فزونی 4 بر صفر شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش مقابل آندورا در دیداری خانگی از رقابت های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر گفت: با توجه به ترکیبی که برای این بازی انتخاب نموده بودیم، کارمان سخت بود چون آنها پیش از این خیلی کنار هم بازی ننموده بودند و در این بازی باید مقابل تیمی بازی می کردند که می دانند چطور مانع اجرای برنامه های تاکیتیکی حریف شوند. تمامی گل هایی که آندورا در بازی های خود دریافت نموده، در مقاطع پایانی بازی بوده، بنابراین در تقابل با آنها باید توپ را حفظ کرد و شکیبا بود. بازی آسانی به خصوص برای بازیکنان جوان ما نبود.

سرمربی تیم ملی انگلیس بعلاوه درباره زننده دو گلش تیمش در این بازی گفت: لینگار در یک دوره سخت در 12 ماه گذشته به طرز شگفت انگیزی رشد نموده است و امروز در این بازی نشان داد که از کیفیت بالایی برخوردار است. می دانم که انتقاداتی به من برای دعوت از جسی می گردد، اما او بازیکنی است که همواره برای ما خوب بازی می نماید. او همواره تهدیدی برای دروازه رقباست. وقتی از لینگارد می خواهیم که بازی کند، می دانیم که او با ورودش به زمین کارهای مثبتی انجام می دهد. جسی واقعا هوش خوبی دارد و زمانی که توپ را در اختیار ندارد، سخت کار می نماید و حریف را خوب تحت فشار می گذارد.

وی بعلاوه در تمجید از بال جوانش که به خاطر هدر دادن پنالتی مقابل ایتالیا در فینال یورو 2020 مورد انتقادهایی بود، اما در این بازی یک گل به ثمر رساند و دو پاس گل هم به جسی لینگارد داد، گفت: قبل و حین بازی استقبال خوبی از ساکا شد. شما می توانید ببینید که او و دیگر بازیکنان تیم چقدر محبوب هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 725

به "ساوت گیت: لینگارد نشان داد که از کیفیت بالایی برخوردار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساوت گیت: لینگارد نشان داد که از کیفیت بالایی برخوردار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید