تور ارزان تایلند: ژاپن، ازبکستان و تایلند زنگ خطر را برای فوتسال ایران به صدا در آوردند؛ باید آینده نگر باشیم

به گزارش آیان کتاب، تهران (پانا) - دومین گلزن برتر تاریخ فوتسال دنیا معتقد است عملکرد 3 نماینده دیگر آسیا در جام دنیای زنگ خطری جدی برای فوتسال ایران بوده است.

تور ارزان تایلند: ژاپن، ازبکستان و تایلند زنگ خطر را برای فوتسال ایران به صدا در آوردند؛ باید آینده نگر باشیم

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

وحید شمسایی در گفت وگو با پانا، درباره عملکرد تیم ملی فوتسال ایران برابر ازبکستان در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2021 لیتوانی گفت: بازی سختی برای هر دو تیم بود؛ با توجه به اینکه بازی حذفی بود و هر کدام از تیم ها یا باید ساک لباسشان را به دست می گرفتند و به کشور خودشان باز می گشتند؛ یا اینکه به شهر دیگری برای بازی مقابل حریف دیگر می رفتند، بنابراین به لحاظ حساسیت بازی خیلی سخت و دشواری بود. جام جهانی میعادگاه سختی است و من فکر می کنم تیم ایران بیش از 30 بار با ازبکستان بازی نموده و این تیم هم پیشرفت خیلی خوبی داشته است.

وی تاکید نمود: عملکرد تیم ازبکستان نشان داد که آنها با برنامه پیش رفته اند و چند بازیکن جوان و زیر 25 سال در ترکیب تیم خود دارند. ضمن اینکه قبل از حضور در این مسابقات، بازی های تدارکاتی خوبی داشتند. آنها توانستند برای اولین بار صعود نمایند و در مرحله حذفی رودرروی تیم قدرتمند ایران نهاده شد و حذف شدند.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال ایران به نتیجه پرگل این ملاقات اشاره نمود و گفت: این نتیجه پرگل از دو بعد قابل آنالیز است و معایب و مزایای خاص خودش را هم دارد. قطعا این نتیجه برای مردم عادی که روبه روی گیرنده های خود نشستند و بازی پرهیجان به همراه تعداد بالای گل دیدن می نمایند لذت بخش است. اما از دید مخاطبان فنی فوتسال و کسانی که درگیر با این رشته ورزشی هستند؛ بازی پرگل تیم ملی نکات مثبت و منفی خاص خودش را داست؛ از این جهت مثبت که نشان می داد بازیکنان ایران صاحب تجربه هستند و هر زمان که اراده نمایند گل می زنند و از این جهت نمره منفی داشت که تیم حریف از لحظات سخت برترین استفاده را می برد و آهنگ بازی را به سود خود می بردند.

شمسایی ادامه داد: در حال حاضر تیمی که در جام جهانی به میدان رفته ستاره های بی بدیل فوتسال ایران هستند و جزء برترین های ایران محسوب می شوند اما باید این واقعیت را بپذیریم که فوتسال ایران باید آینده نگری کند. تیم های مثل ژاپن، ازبکستان و تایلند زنگ خطر را برای ما به صدا درآورده اند چرا که بازیکنان جوان آنها در کنار باتجربه ها کار می نمایند. تیم ازبکستان در بازی برابر ایران با وجود بازیکنان جوانی که داشت باجسارت جنگید.

دومین گلزن برتر تاریخ فوتسال جهان در ادامه درباره ملاقات دوشنبه شب تیم ملی فوتسال ایران مقابل قزاقستان در یک چهارم نهایی جام جهانی گفت: بازی با قزاقستان قطعا حساسیت های خاص خودش را دارد. این حریف مثل ازبکستان آسیایی نیست و در لیگ قهرمانان اروپا بازی نموده و قطعا کار برابر آنها سخت خواهد بود. در این بازی نباید اشتباهات تکرار گردد؛ آمریکا که در این رقابت ها هیچ گلی نزده بود توانست به ما دو گل بزند؛ بنابراین ما نباید اشتباهات گذشته را تکرار کنیم. قطعا کادر فنی برای این بازی استراتژی خاصی خواهند داشت. بازیکنان و مربیانی که الان در لیتوانی هستند جزء برترین ها در جهان هستند؛ این تیم جام جهانی را دیده و حساسیت بازی ها را هم می شناسد. من فکر می کنم بازی برابر قزاقستان تعبیر بازی مرگ و زندگی را برای تیم ملی دارد.

وی ادامه داد: قزاقستان در دوره گذشته به تیم پرتغال باخت و حذف شد؛ قطعا دیگر نمی خواهد حذف گردد؛ ما هم نمی خواهیم حضور در جمع 4 تیم برتر را از دست بدهیم به همین دلیل هر دو تیم کوشش می نمایند تا برترین نمایش را ارائه دهند. کادر فنی باید برای ثانیه به ثانیه بازی برابر قزاقستان برنامه داشته باشد. بازیکنان ما الان به لحاظ روحی و روانی باید آماده شوند؛ آنها به پختگی کامل رسیدند.

شمسایی در انتها گفت: من این بازی را شطرنج گونه می بینم و بازیکنان ما هم بدانند بازی برابر قزاقستان مثل حریف ازبکستانی از آسیا نیست؛ آنها در اروپا بازی کردند و قطعا با قدرت توان ظاهر می شوند. بازیکنان ما هم مثل همواره جنگنده و قدرتمند ظاهر شوند و از متعصبانه بجنگند. همه دعای مردم و خانواده فوتسال پشت سر آنهاست و اگر مثل همواره ظاهر شوند می توانند حریف را شکست دهند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 750

به "تور ارزان تایلند: ژاپن، ازبکستان و تایلند زنگ خطر را برای فوتسال ایران به صدا در آوردند؛ باید آینده نگر باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان تایلند: ژاپن، ازبکستان و تایلند زنگ خطر را برای فوتسال ایران به صدا در آوردند؛ باید آینده نگر باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید