سبز با چه رنگ هایی بهتر ست می گردد؟

به گزارش آیان کتاب، با این چهار ترکیب رنگی، خانه ای مجذوب کننده و متفاوت داشته باشید.

سبز با چه رنگ هایی بهتر ست می گردد؟

به کاربردن رنگ سبز در دکوراسیون خانه یک حس خاص و مسحورنماینده به خانه خواهد داد. سبز از آن رنگ هایی است که آرامش را مهمان لحظه های شما خواهد نمود. با مجله اینترنتی خبرنگاران استفاده درست و اصولی از این رنگ در دکوراسیون خانه را بهتر بشناسید.

عناوین مطلب

  • رنگ سبز در دکوراسیون
  • سبز زمردی همراه نارنجی پررنگ
  • ترکیب رنگ سبز و صورتی
  • سبز و سیاه
  • سبز یشمی همراه خردلی
    • بعلاوه بخوانید:

رنگ سبز در دکوراسیون

سبز، این رنگ نوستالژیک شگفت انگیز که طیف های گسترده و متنوعی دارد که بیشتر اوقات جزء رنگ های سرد قرار می گیرد. اینکه رنگ سبز در دکوراسیون با چه رنگ های دیگری بهتر هماهنگ و ست می گردد را در ادامه به شما خواهیم گفت.

سبز زمردی همراه نارنجی پررنگ

اگر دنبال هیجان و طراحی آزادانه دکوراسیون با جسارت خاصی هستید، ترکیب رنگ سبز زمردی با نارنجی پررنگ را به هیچ عنوان دست کم نگیرید. نارنجی رنگی گرم و پر شور است درحالی که سبز زمردی رنگی خنک و باطراوت است. این دورنگ در کنار هم فضایی متعادل ایجاد می نمایند که محیط خانه شما را گرم و دلپذیر نشان خواهد داد.

ترکیب رنگ سبز و صورتی

وقتی نام رنگ صورتی به میان می آید خیلی ها به یاد فضاهای مهدکودکی می افتند. بااین وجود این رنگ ها در کنار هم می توانند فضایی بسیار مجذوب کننده و غیرمنتظره خلق نمایند. سبز تیره و صورتی کدر رنگ های مدرنی هستند که این روزها کاربرد وسیعی در دکوراسیون یافته اند.

سبز و سیاه

یکی از شگفت انگیزترین ترکیب رنگ هایی که می تواند خانه شما را لوکس و متفاوت نشان دهد ترکیب رنگ سبز به همراه سیاه است. مجذوب کنندهیت این رنگ ها در کنار هم چنان سیرنماینده و جسورانه است که چشم هر بیننده ای را می فریبد. برای مجذوب کنندهیت بیشتر فضا می توانید اندکی رنگ سفید یا طلایی هم به این ترکیب رنگ ها اضافه کنید تا خانه ای لاکچری در حد ثروتمندترین اقشار جامعه داشته باشید.

سبز یشمی همراه خردلی

ترکیب رنگ سبز در دکوراسیون همراه خردلی مدتی است که بر سر زبان ها افتاده و خیلی ها مشتاق استفاده از این دورنگ خاص شده اند. این دورنگ در کنار هم برای دکوراسیون های وینتیج بسیار کاربردی هستند. حس و حال دکوراسیون وینتیج در خانه تان را می توانید با این دورنگ که هیچ گاه هم از مد نمی افتند، زنده کنید. برای مجذوب کنندهیت بیشتر فضا اضافه کردن مبل های عتیقه و کلاسیک را هم در نظر داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب لذت آرایش با این 4 مدل میز توالت را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 9 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1402 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 1179

به "سبز با چه رنگ هایی بهتر ست می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سبز با چه رنگ هایی بهتر ست می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید