سرفه های مشکوک بایدن خبرساز شد

به گزارش آیان کتاب، سرفه های بایدن هنگام سخنرانی در کاخ سفید سبب شد که وی سوژه رسانه های اجتماعی گردد.

سرفه های مشکوک بایدن خبرساز شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، رئیس جمهور 79 ساله آمریکا در حالیکه سرفه های شدیدی در سخنرانی اش در کاخ سفید می کرد گفت که به خاطر بوسیدن نوه اش سرماخورده و جای نگرانی نیست.

این در حالی است که بعضی مجریان طنز آمریکایی سرفه های بایدن را سوژه نموده و فیلمش را در فضای مجازی منتشر نموده اند.

با وجود ابراز نگرانی از سرفه های جوبایدن وی تاکید نمود که هر روز تست کرونا می دهد و جن ساکی سخنگوی کاخ سفید نیز تاکید نمود که رئیس جمهور تمامی پروتکل های کووید 19 را رعایت می نماید و در همین هفته تنها 3 بار تست کرونا داده است.

سرفه های بایدن در حالی خبر ساز شد که دو هفته پیش پزشکان در حین کولونوسکپی یک پولیپ خوش خیم در بدن وی یافتند و این پولیپ بر اثر رفلاکس معده به مری بوجود آمده است و خطری جان رئیس جمهور آمریکا را تهدید نمی نماید.

بایدن در توئیتر خود نوشت که دلیل سرفه هایش سرماخوردگی بوده که از نوه اش گرفته زیرا نوه اش علاقه دارد تا پدربزرگ خود را ببوسد.

جالب آنکه هنگام سخنرانی خبر ساز بایدن او کوشش می کرد با صدای عجیب خود و سرفه های پی درپی خبر باورنکردنی کاهش نرخ بیکاری به 4.2 درصد را با افتخار بیان کند این در حالی است که بسیاری از منتقدان وی تاکید دارند که از دوران ریاست جمهوری وی نرخ بیکاری افزایش یافته ، هزینه ها دو برابر شده در حالیکه دستمزد ها به شدت کاهش یافته است.

با این وجود بعضی کاربران توئیتر با انتشار فیلم سرفه های بایدن صدای خشن و تغییر نموده او را شبیه به نوجوانی دانسته اند که در حال گذراندن سن بلوغ است.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 858

به "سرفه های مشکوک بایدن خبرساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرفه های مشکوک بایدن خبرساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید