تور روسیه: سقوط مرگبار هواپیما در ایرکوتسک روسیه

به گزارش آیان کتاب، بعد از انتشار خبرها درباره مفقود شدن یک هواپیما در ایرکوتسک روسیه، وزارت امور اضطراری این کشور از سقوط مرگبار این هواپیما اطلاع داد.

تور روسیه: سقوط مرگبار هواپیما در ایرکوتسک روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مقام ها و رسانه های روسیه چهارشنبه (امروز) ابتدا از مفقود شدن یک هواپیما و سپس سقوط مرگبار آن در منطقه سیبری این کشور اطلاع دادند.

بنا بر گزارش منابع رسانه ای در روسیه، یک هواپیمای ترابری این کشور که از یاکوتسک به مقصد ایرکوتسک در منطقه سیبری حرکت می کرد، دچار یک سانحه مرگبار شد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، سخنگوی وزارت امور اضطراری روسیه در ابتدا خاطرنشان کرد که هواپیمای آنتونوف ای ان-12 از رادار محو و این هواپیما مفقود شده است. بنا بر اعلام اولیه این نهاد، هواپیما هشت سرنشین داشت.

با گذشت ساعتی بعد از انتشار این خبر، مسئولان این وزارتخانه خاطرنشان کردند که این هواپیمای ترابری دارای هفت سرنشین بوده و این هواپیما در نزدیکی ایرکوتسک سقوط نموده است.

به گفته مسئولان این وزارتخانه، حداقل دو نفر در نتیجه این سقوط مرگبار کشته شده اند اما هنوز اطلاعی از سرنوشت پنج نفر دیگر از سرنشینان در دست نیست.

وزارت امور اضطراری روسیه از اعزام نیروهای امدادی به محل سقوط آنتونوف ای ان-12 اطلاع دادند و گفتند، هواپیما آتش گرفته است.

طبق اعلام این وزارتخانه، احتمال می رود که نقص موتور یا نامساعد بودن شرایط آب و هوا عامل سقوط هواپیما باشد اما تحقیقات در این باره ادامه دارد.

یک منبع آگاه به خبرگزاری اسپوتنیک اطلاع داد، هواپیما متعلق به یک شرکت بلاروسی به نام گرودنو است.

این شرکت بلاروسی تایید نموده که یکی از هواپیماهایش در منطقه سیبری پرواز داشته و در حال آنالیز گزارش ها درباره سقوط آن است.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 817

به "تور روسیه: سقوط مرگبار هواپیما در ایرکوتسک روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: سقوط مرگبار هواپیما در ایرکوتسک روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید