صادقی: سعی کردیم خیلی زود پیروزی مقابل استقلال را فراموش کنیم، بازیکنانم تا لحظه آخر برای سربلندی تیم کوشش می نمایند

به گزارش آیان کتاب، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: خبر فوت میناوند خیلی بد بود و امیدوارم انصاریان خیلی زود خوب گردد و این بیماری خیلی زود از کل جهان ریشه کن گردد.

صادقی: سعی کردیم خیلی زود پیروزی مقابل استقلال را فراموش کنیم، بازیکنانم تا لحظه آخر برای سربلندی تیم کوشش می نمایند

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از ملاقات مقابل گل گهر سیرجان گفت: من هم به خانواده میناوند و جامعه فوتبال تسلیت می گویم. خبر فوت میناوند خیلی بد بود و امیدوارم انصاریان خیلی زود خوب گردد و این بیماری خیلی زود از کل جهان ریشه کن گردد.

وی اضافه نمود: بازی خیلی سختی مقابل تیم خوب گل گهر داریم. بازیکنان خوب، کادرفنی با تجربه و قلعه نویی که پر افتخارترین مربی لیگ برتر است. بازی کردن مقابل تیم های قلعه نویی همواره سخت است چون همواره تیم های او از لحاظ بدنی خوب هستند و برای برد به زمین می آیند.

صادقی اضافه نمود: در دو هفته قبل خوشبختانه نتایج خوبی گرفتیم. امیدوارم قبل از هر چیزی فردا فرایند خوب خود را ادامه دهیم و در کنار آن با توجه با اینکه بازی در زمین خودمان است نتیجه خوبی هم بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص اینکه تیمش در دو هفته گذشته نتایج خوبی به دست آورده و اکنون در چه شرایطی واقع شده است، گفت: صحبتی که ما دو روز بعد از بازی با استقلال با بچه ها انجام دادیم از آن ها خواستیم که بازی را فراموش نمایند. در هر صورت بردن تیم های عظیم ممکن است سرخوشی به تیم های دیگر مثل ما بدهد. خوشبختانه عظیمترهای تیم حواس شان به سایر بازیکنان است. ما سعی کردیم خیلی زود پیروزی مقابل استقلال را فراموش کنیم. تمرینات خوبی انجام دادم و امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم.

صادقی در ادامه توضیح داد: ما سعی می کنیم همه بازیکنان در اختیار تیم باشند و تا لحظه آخر برای تیم کوشش نمایند. خوشبختانه همه در این قالب کار می نمایند و تا لحظه آخر کوشش می نمایند تا نتیجه بگیریم.

وی در خصوص اینکه تیم گل گهر چهار هفته است نتوانسته پیروز گردد شرح داد: کیفیت فنی گل گهر معین است. آن ها تیم خیلی خوبی هستند. اینکه چهار هفته نبردند، این نباید ما را گول بزند. مطمئناً آنها می خواهند از این شرایط خارج شوند. امیدوارم همانطور که قلعه نویی گفته است عدالت برقرار گردد و هر تیمی حقش است و از لحاظ فنی شرایط بهتری دارد برنده بازی گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 400

به "صادقی: سعی کردیم خیلی زود پیروزی مقابل استقلال را فراموش کنیم، بازیکنانم تا لحظه آخر برای سربلندی تیم کوشش می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: سعی کردیم خیلی زود پیروزی مقابل استقلال را فراموش کنیم، بازیکنانم تا لحظه آخر برای سربلندی تیم کوشش می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید