فاطمی امین: ثروت یک کشور کسب و کارهای فعال آن است، خطای مدیران و شرایط مالی نباید به کسب و کارها آسیب بزند

به گزارش آیان کتاب، وزیر صمت در جریان آنالیز کلیات طرح حمایت از کارخانجات و واحد های صنعتی و تولیدی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ثروت یک کشور کسب و کار های فعال آن کشور هستند، گفت: خطای مدیران و شرایط مالی نباید به کسب و کار ها و واحد های تولیدی آسیب بزند.

فاطمی امین: ثروت یک کشور کسب و کارهای فعال آن است، خطای مدیران و شرایط مالی نباید به کسب و کارها آسیب بزند

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، سید رضا فاطمی امین با بیان این مطلب گفت: یک بنگاه و کسب و کار یک موجود زنده بوده و مستقل از مدیریت و سرمایه گذاران آن باید حمایت گردد.

وی اضافه نمود: نباید خطای مدیران و شرایط مالی یک کشور را به کسب و کار و واحد فراوریی تحمیل کنیم و در صورت بروز مسائل اینچنینی ضرر و زیان آن نباید به کسب و کار ها لطمه وارد کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ثروت یک کشور، کسب و کار های فعال آن هستند توضیح داد: سرمایه های هر سازمانی منابع انسانی توانمند آن سازمان هستند، اما در مقیاس یک کشور، ثروت یعنی کسب و کار های فعال آن کشور و همکاری نیرو های انسانی توانمند و ایجاد یک تشکل و کسب و کار برای فراوری و اشتغال، لذا هر اندازه کسب و کار ها را تقویت کنیم و آن ها را از آسیب های مدیریتی و شرایط مالی حفظ کنیم در راستای تقویت فراوری و اشتغال کشور حرکت نموده ایم.

این عضو کابینه دولت سیزدهم افزود: طرح حمایت از کارخانجات و واحد های صنعتی و فراوریی با وجود مسائلی که در آن وجود دارد، در هیات دولت مورد آنالیز قرار گرفته و دولت با آن موافقت نموده است و ایرادات آن می تواند در کمیسیون صنایع و معادن مورد آنالیز قرار گرفته و برطرف گردد.

وی در انتها بیان داشت: ما در تاریخ مالی کشور در مقطعی قرار داریم که کسب و کار های زیادی شکل گرفته است و بعضی از کسب و کار ها در طول زمان فرسوده شده اند و احتیاج به ترمیم و حمایت دارند، لذا ضرورت دارد در این مقطع کنونی به کسب و کار ها توجه جدی کنیم.

منبع: شاتا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 950

به "فاطمی امین: ثروت یک کشور کسب و کارهای فعال آن است، خطای مدیران و شرایط مالی نباید به کسب و کارها آسیب بزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاطمی امین: ثروت یک کشور کسب و کارهای فعال آن است، خطای مدیران و شرایط مالی نباید به کسب و کارها آسیب بزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید