فیلم اقتباسی Just Cause در دست ساخت است

به گزارش آیان کتاب، بر اساس گزارش رسانه هالیوود ریپورتر یک فیلم با اقتباس از مجموعه بازی های اکشن ماجراجویی Just Cause محصول استودیوهای اسکوئر انیکس (Square Enix) و آوالانچ (Avalanche) در دست ساخت است. گفته می گردد آنخل مانوئل سوتو (Ángel Manuel Soto)؛ کارگردان فیلم بلو بیتل (Blue Beetle) سکان راهنمایی این اثر را بر عهده دارد و کلی مک کورمیک (Kelly McCormick) و دیوید لیچ (David Leitch) هم به عنوان تهیه نماینده در توسعه این پروژه ایفای نقش می نمایند.

فیلم اقتباسی Just Cause در دست ساخت است

دمیتری ام. جانسون (Dmitri M. Johnson)، مایک گلدبرگ (Mike Goldberg) و تیموتی آی استیونسون (Timothy I. Stevenson) که تا پیش از این روی اقتباس های سینمایی Tomb Raider و Sonic the Hedgehog کار نموده اند حال به این پروژه نو پیوسته اند. دن جوونز (Dan Jevons) نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی به تیم ساخت فیلم ملحق شده است.

گزارش THR ادعا دارد کمپانی یونیورسال خیلی سریع به فراوری فیلم اقتباسی Just Cause چراغ سبز نشان داده است. زیرا آن ها می دانند اقتباس های ویدیوگیمی موج روبه رشدی هستند که به عنوان جایگزین تازه ژانر ابرقهرمانی در گیشه شناخته می شوند. برای مثال انیمیشن برادران سوپر ماریو (The Super Mario Bros. Movie) و فیلم پنج شب در فردی (Five Nights at Freddy) که توزیع کننده هر دو، شرکت یونیورسال است توانستند به ترتیب 1.4 میلیارد دلار و 290 میلیون دلار در سرتاسر دنیا بفروشند.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری در رابطه با اینکه چه کسی داستان این اثر را می نویسد یا چه بازیگرانی در آن حضور خواهند داشت، در دسترس نیست. از دیگر لایواکشن های اقتباسی می توان به زلدا (The Legend of Zelda) اشاره نمود که طی همکاری نزدیک کمپانی سونی موشن پیکچرز (Sony Motion Pictures) و شیگرو میاموتو (Shigeru Miyamoto) مراحل توسعه را پشت سر می گذارد.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 خرداد 1403 بروزرسانی: 16 خرداد 1403 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 1251

به "فیلم اقتباسی Just Cause در دست ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم اقتباسی Just Cause در دست ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید