قیمت گوشی های سری گلکسی S21 فاش شد

به گزارش آیان کتاب، طی هفته های گذشته تقریبا تمام مشخصات و جزئیات گوشی های سری گلکسی S21 فاش شده است و حالا می توانیم به قیمت احتمالی آن ها هم بپردازیم. در چند سال گذشته، قیمت گوشی های پرچم دار سامسونگ فرایند صعودی داشته و به همین خاطر بخشی از کاربران فکر می کنند که سری گلکسی S21 با قیمت بالاتر از نسل گذشته راهی بازار می شوند. اما حالا طبق یک گزارش جدید، به نظر می رسد امسال تا حدی این فرایند تغییر پیدا می کند.

قیمت گوشی های سری گلکسی S21 فاش شد

طبق گزارش منتشر شده در سایت GalaxyClub، دو مدل از گوشی های گلکسی S21 با قیمت پایین تر از نسل قبلی به دست مشتریان می رسند. این یعنی اگر این اطلاعات صحت داشته باشند، مدل پایه گلکسی S21 با 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 879 یورو راهی بازار می شود. برای مقایسه باید بگوییم که گلکسی اس 20 با قیمت 999 یورو در قفسه فروشگاه های اروپا قرار گرفت.

از طرف دیگر، گویا کاربران برای خرید گلکسی S21 پلاس باید مبلغ 1079 یورو بپردازند و نسل قبلی آن با قیمت 1099 یورو معرفی شد. اگرچه قیمت این دو مدل ارزان تر از نسل قبلی خواهد بود، اما سامسونگ برای گلکسی S21 اولترا چنین رویکردی اتخاذ نکرده است.

منابع آگاه می گویند که سامسونگ برای این گوشی قیمت 1399 یورو در نظر گرفته که 50 یورو گران تر از نسل قبلی به حساب می آید. سامسونگ احتمالا برای توجیه این افزایش قیمت می گوید که این گوشی از قلم S Pen استفاده می کند و از دو دوربین زوم بهره می برد. با توجه به اینکه طبق گزارش ها خانواده گلکسی S21 در تاریخ 14 ژانویه (25 دی) معرفی می شوند، لازم نیست برای رونمایی از آن ها مدت زیادی منتظر بمانیم.

  • مدل اگزینوس گلکسی S21 رقیب قدری برای مدل اسنپدراگون خواهد بود

منبع: Sam Mobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 334

به "قیمت گوشی های سری گلکسی S21 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت گوشی های سری گلکسی S21 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید