تور ارزان اروپا: لیگ کنفرانس اروپا، رُم از پس میهمان نروژی خود برنیامد، کونته با بُرد استارت زد، پیروزی فاینورد در غیاب جهانبخش

به گزارش آیان کتاب، رُم مقابل حریفی که خاطره تلخی از آن دارد، در خانه خود نتوانست پیروز گردد و همچنان شرایط صعود شاگردان مورینیو به مرحله حذفی لیگ کنفرانس اروپا معین نیست.

تور ارزان اروپا: لیگ کنفرانس اروپا، رُم از پس میهمان نروژی خود برنیامد، کونته با بُرد استارت زد، پیروزی فاینورد در غیاب جهانبخش

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، تیم های رُم و بودو گلیمت نروژ در هفته چهارم لیگ کنفرانس اروپا، پنجشنبه شب در استادیوم المپیکوی رم به مصاف هم رفتند که این ملاقات با تساوی 2 - 2 به خاتمه رسید.

استفان الشعراوی در دقیقه 54 و راجر ایبانز در دقیقه 84، گل های جالوروسی را به ثمر رساندند و اولا سولباکن در دقیقه 1+45 و اریک بوتیم در دقیقه 65، دروازه رُم را گشودند.

شاگردان ژوزه مورینیو که در ملاقات رفت با نتیجه 6 بر یک مغلوب بودو گلیمت شده بودند، با هفت امتیاز در رده دوم جدول گروه C حضور دارند و نماینده نروژ با هشت امتیاز، صدرنشین گروه است.

بعلاوه در گروه E، فاینورد میهمان یونیون برلین بود و با نتیجه 2 بر یک به رجحان رسید. کریستوفر تریمل در دقیقه 41 برای نماینده آلمان گلزنی کرد و فاینورد در دقایق 15 و 72 به ترتیب به وسیله لوییس سینیسترا و سیریل دسرس به گل رسید. یونیون برلین در دقیقه 87 با اخراج تریمل و در دقیقه 89 پس از اخراج سدریک تیوشرت، با دو بازیکن کمتر به بازی ادامه داد.

علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی فاینورد در لیست 18 نفره تیمش قرار نداشت.

تاتنهام هاتسپر نیز در گروه G مقابل تیم ویتسه صف آرایی کرد و با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد. در این مسابقه که نخستین بازی تاتنهام با راهنمایی آنتونیو کونته به شمار می رفت، سون هیونگ مین در دقیقه 15 و لوکاس مورا در دقیقه 22 دروازه ویتسه را گشودند و گل به خودی جاکوب راسموسن در دقیقه 28، آغازی رویایی برای مردان کونته رقم زد. البته این خاتمه کار نبود و راسموسن و ماتوس برو در دقایق 32 و 39 برای ویتسه گلزنی کردند.

در نیمه دوم هم کریستین رومرو از تاتنهام و دانیلیو دوخی و مارکوس شوبرت از ویتسه از زمین اخراج شدند.

تاتنهام با هفت امتیاز و سه امتیاز کمتر از رنِ صدرنشین، در جایگاه دوم جدول گروه G لیگ کنفرانس اروپا واقع شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 843

به "تور ارزان اروپا: لیگ کنفرانس اروپا، رُم از پس میهمان نروژی خود برنیامد، کونته با بُرد استارت زد، پیروزی فاینورد در غیاب جهانبخش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: لیگ کنفرانس اروپا، رُم از پس میهمان نروژی خود برنیامد، کونته با بُرد استارت زد، پیروزی فاینورد در غیاب جهانبخش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید