(ویدیو) خلاصه بازی لاتزیو 3 - 1 زنیت؛ حذف یاران سردار آزمون از لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش آیان کتاب، در یکی از مسابقات هفته چهارم گروه F لیگ قهرمانان اروپا، تیم زنیت سنت پترزبورگ که پس از 6 مسابقه مجددا سردار آزمون را در لیست مسابقه و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت 23:30 سه شنبه شب در ورزشگاه المپیکو رم مقابل لاتزیو ایتالیا نهاده شد.

(ویدیو) خلاصه بازی لاتزیو 3 - 1 زنیت؛ حذف یاران سردار آزمون از لیگ قهرمانان اروپا

با ما سفر کنید و با قیمت تور اروپا 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

در ملاقات لاتزیو - زنیت چه گذشت؟

زنیت سنت پترزبورگ که پس از دو باخت پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا برابر کلوب بروژ بلژیک و دورتموند آلمان، در ملاقات اخیرش مقابل لاتزیو به تساوی رسیده بود، در بازی برگشت نتوانست از حریف ایتالیایی خود امتیاز بگیرد و با نتیجه 3 بر یک باخت.

چیرو ایموبیله (2 بار) و مارکو پارولو گلزنان تیم لاتزیو ایتالیا بودند و آرتم زیوبا نیز تک گل زنیت سنت پترزبورگ را به ثمر رساند که یاران سردار آزمون با این شکست یک امتیازی و در قعر جدول گروه F لیگ قهرمانان اروپا ماندند.

با توجه به اینکه زنیت سنت پترزبورگ تنها دو بازی دیگر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دارد و اکنون فاصله 8 امتیازی با دورتموند و 7 امتیازی با لاتزیو پیدا نموده، با کسب هر نتیجه ای در دو مسابقه بعدی خود نمی تواند راهی مرحله یک شانزدهم نهایی گردد و باید امیدوار باشد بتواند سهمیه لیگ اروپا را با صعود به رده دوم و دریافت صندلی کلوب بروژ 4 امتیازی به دست آورد.

سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت سنت پترزبورگ که در دو مسابقه قبلی لیگ قهرمانان اروپا و چهار ملاقات اخیرشان در لیگ برتر روسیه به دلیل مشکوک بودن به کرونا و بیماری حضور نداشت، در ملاقات مقابل لاتزیو از دقیقه 73 به جای یوری ژیرکوف وارد زمین شد که نتوانست مانع از باخت تیمش گردد.

لاتزیو 3 - 1 زنیت

منبع: فرارو
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 275

به "(ویدیو) خلاصه بازی لاتزیو 3 - 1 زنیت؛ حذف یاران سردار آزمون از لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدیو) خلاصه بازی لاتزیو 3 - 1 زنیت؛ حذف یاران سردار آزمون از لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید