معرفی جدیدترین ست شیرآلات متناسب با دکوراسیون خانه شما

به گزارش آیان کتاب، با توجه به انواع و سبک های مختلف شیرآلات که امروزه در بازار وجود دارد، انتخاب شیرآلات متناسب با دکوراسیون خانه، می تواند بسیار چالش برانگیز باشد . سوالاتی که موقع خرید شیرآلات پیش می آید این است که به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ چه فاکتورهایی را مد نظر قرار دهیم؟ کدام ویژگی های محیط و وسایل را باید در نظر بگیریم؟ چه عواملی در قیمت شیرآلات تاثیرگذار است؟ پاسخ به این سوالات وقت و انرژی زیادی می طلبد.

معرفی جدیدترین ست شیرآلات متناسب با دکوراسیون خانه شما

اما نگران نباشید در ادامه قصد داریم نکاتی را بررسی کنیم که به ما در انتخاب شیرآلات مناسب دکوراسیون منزل کمک می کنند. در ادامه با ما همراه باشید.

هنگام انتخاب شیرآلات به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

ارتفاع علم شیر آب

میزان ارتفاع علم شیر آب یکی از مهمترین فاکتورهایی است که هنگام انتخاب شیرآلات باید در نظر بگیرید؛ به عنوان مثال برای انتخاب شیر آشپزخانه اگر قفسه ای بالای سینک ظرفشویی باشد، علم شیر بلند می تواند مشکل ساز باشد یا در صورتی که سینک سه لگن داشته باشد علم کوتاه مانع از رسیدن آب به تمام بخش ها و شست و شوی کامل سینک می شود.

و همین موضوع در روشویی نیز مشکل ساز است؛ اگر شیر روشویی کوتاه باشد، هنگام شستشو دست ها با کاسه روشویی برخورد می کند و در صورتی که خیلی بلند باشد می تواند باعث پاشیده شدن آب از سطح کاسه روشویی به اطراف بشود.

ما به شما این نوید را می دهیم که تمامی شیرآلات شودر به خاطر داشتن ساختار ارگونومیکی که دارند و توجه ویژه مهندسان شرکت شودر به طراحی و ساخت این شیرآلات به منظور سهولت در استفاده از آن ها از بهترین طراحی برخوردار هستند و شما با استفاده از شیرآلات شودر هیچ مسئله ای در استفاده از این شیرآلات نخواهید داشت.

محل اتصال شیرآب

به محلی که برای نصب شیرآلات در نظر گرفته شده است دقت کنید. به عنوان مثال محلی که برای شیر آب آشپرخانه انتخاب شده است می تواند روی سینک، متصل به کانتر آشپزخانه یا متصل به دیوار باشد.

در انتخاب شیرآلات متصل به سینک باید تعداد حفره های روی سینک را هم در نظر بگیرید، بعضی از سینک ها سه حفره دارند که مناسب شیرآلات کلاسیک هستند.

اگر سینک به صورت توکار است و یا هیچ حفره ای ندارد و حفره بر روی کانتر آشپزخانه است، باید شیرآلاتی متناسب با این شرایط انتخاب کنید. همچنین در این بین شیرآلات شودر به علت تنوع در محصولاتشان این امکان را به شما می دهند که بهترین انتخاب را برای شیرآلاتتان داشته باشید.

توجه داشته باید که در شیرآلات دیواری اهمیت ارتفاع علم شیر بسیار بیشتر است که ارتفاع آن باید متناسب با طول لگن سینک ظرفشویی یا کاسه روشویی و فاصله شیر آب با سینک باشد.

رنگ شیرآلات

شیرآلات کروم به دلیل زیبایی، قیمت مناسب و این ویژگی که به راحتی با خیلی از سبک های دکوراسیون منزل ست می شوند، طرفداران بسکمک دارند؛ اما شیرآلات، در رنگ های مختلفی تولید می شوند، هرکدام ویژگی های منحصربه فرد خود را دارند و استفاده از آن ها می تواند جلوه بخش دکوراسیون منزل باشد.

از رنگ های دیگر شیرآلات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شیرالات برنز در هر دو مدل دکوراسیون های سنتی و مدرن کاربرد دارد وتمیز کردن آن بسیار راحت است.

رنگ های رزگلد و طلایی بیشتر در دکوراسیون هایی با سبک کلاسیک و مجلل کاربرد دارند. آبکاری این نوع شیرآلات معمولاً به روش pvd انجام می شود که منجر به دوام بالاتر و تمیزکردن راحت تر شیرآلات می شود.

شیرآلات رنگی، بخصوص رنگ مشکی امروزه بسیار پرطرفدارند. استفاده از شیر روشویی مشکی یکی از شیرآلات محبوب بازار است که زیبایی منحصر به فردی در محیط ایجاد می کند. از دیگر رنگ های محبوب شیرآلات سفید است که نه تنها به راحتی با محیط ست می شوند بلکه احساس تمیزی و پاکی را منتقل می کنند. در این نوع از شیرآلات از رنگ پودری الکترواستاتیک استفاده می شود که لکه آب و انگشت روی آن نمی ماند.

شیرآلات روکار یا توکار

شیرآلات توکار پیش از این بیشتر در مکان هایی که فضای کمتری داشتند استفاده می شدند، اما امروزه با تولید شیرآلات توکار زیبا، این نوع از شیرآلات به یکی از پرطرفدارترین ها برای دکوراسیون مدرن تبدیل شده اند. در شیرآلات توکار، فقط لوله خروجی آب، اهرم و سردوش دیده می شود و تمام لوله ها و تجهیزات آن در درون دیوار است. البته در صورت بروز مشکل تعمیر آن ها می تواند کمی سخت باشد که شرکت شودر این مشکل را برای مشتریان خود هموار کرده است. در شیرآلات شودر شما تنها با برداشتن پوشش رویی می توانید به قسمت های اصلی داخلی این شیرآلات دسترسی داشته باشید که جای هرگونه نگرانی را از بابت دشواری در نگهداری و تعمیر شیرآلات توکار از بین می برد.

شیرآلات زیبا و بادوام شودر

برند شودر دهه هاست که با تولید و عرضه شیرآلات بهداشتی باکیفیت، بادوام و زیبا، طبق فناوری های روز دنیا به یکی از محبوب ترین تولیدکنندگان شیرآلات داخلی تبدیل شده و توانسته است بالاترین درصد رضایت مشتریان را در بین برندهای موجود در بازار به خود اختصاص دهد.

شیرالات شودر در طرح های بسیار متنوع، متناسب با هر سلیقه و انواع دکوراسیون در رنگ های بسیار جذاب تولید می شوند که در ادامه به پنج مدل از شیرآلات محبوب شودر می پردازیم.

ست شیرآلات شودر مدل بیزانس

مدل بیزانس یکی از پرفروش ترین مدل های شیرآلات شودر است. این مدل در دو رنگ طلایی و کروم تولید می شود و به دلیل طراحی خاص بدنه رسوب پذیری کمتری دارد. این شیرآلات با داشتن پرلاتور کاهنده مصرف آب به طور اتوماتیک به صرفه جویی در مصرف آب و کاهش هزینه ها کمک زیادی می کنند.

ست شیرآلات شودر مدل زیگموند

این مدل از نوع شیرآلات توکار حمام و دستشویی می باشد. این مدل دارای کاتریج سرامیکی مقاوم در برابر فشار و دمای بالا است، فضای بسیار کمتری را اشغال می کند، دو مدل علم دوش تک کاره ثابت و متحرک دارد و در سه رنگ کروم، طلایی براق و مات تولید می شود. نکته حائز اهمیت بین همه شیرآلات حمام شودر این است که در 4 تیپ تولید می شوند؛ که تجهیزات آن ها با یکدیگر متفاوت است تا هر خریداری بتواند متناسب با نیاز خود شیرآلات را انتخاب نماید.

ست شیرآلات شودر مدل سینیور

ست شیرآلات شودر مدل سینیور در 3 رنگ کروم، طلایی و شیری طلایی موجود است. این ست دارای شیر روشویی، شیر توالت، شیر آشپزخانه و شیر حمام می باشد که این شیرآلات نیز مانند تمام شیرالات برند شودر کنترل کیفیت 100% دارند.

ست شیرآلات شودر مدل لوکا

آبکاری این مدل از نوع pvd است؛ این مدل را در پنج رنگ شیری طلایی، طلایی مات و براق، مشکی طلایی و کروم می توانید انتخاب کنید.

این شیرآلات دارای کارتریج سرامیکی مقاوم در برابر دما و فشار بالا هستند؛ همچنین با داشتن پرلاتور کاهنده آب، مصرف آب را تا 25 درصد کاهش می دهند.

ست شیرآلات شودر مدل یونیک

مدل یونیک به دلیل طراحی خاص بدنه رسوب پذیری بسیار کمتری دارد و مانند همه مدل های شیرآلات شودر از مزایای قابلیت نصب آسان، پاکیزگی آسان، کنترل کیفیت 100% و دوام بالا برخوردار است. این مدل در سه رنگ طلایی، کروم و مشکی طلایی قابل انتخاب برای مشتریان عزیز می باشد.

کلام پایانی

برند شودر یکی از معتبرترین برندهای بازار است که با جدیدترین متدهای روز دنیا شیرآلات خود را تولید می کند و آن ها را تا 6 سال نیز گارانتی می کند.

برای مشاهده مدل های بیشتر و خرید می توانید به سایت شودر مراجعه کنید یا با بخش فروش این برند به شماره 0213519 تماس بگیرید.

منبع: اتاق
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 602

به "معرفی جدیدترین ست شیرآلات متناسب با دکوراسیون خانه شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی جدیدترین ست شیرآلات متناسب با دکوراسیون خانه شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید